Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki
Start
Szukaj
Strefa ofert
Konto
Menu
Jako praktykant ds. wsparcia będziesz członkiem kilkudziesięcioosobowego zespołu, który zapewnia ciągłość funkcjonowania zaawansowanego systemu opartego na technologiach Microsoft i IBM. Będziesz odpowiedzialny za nadzorowanie bieżącej pracy aplikacji bankowej, a dokładnie:
• współpracę z trzecią linią wsparcia;
• monitorowanie systemu (przeglądanie i analiza logów aplikacji);
• wsparcie przetwarzania (wykonywanie zdefiniowanych procedur awaryjnych);
• wykonywanie procedur i skryptów migracji zmian w oprogramowaniu.
Online application
Phone interview
Online tests (optional step)
Technical skills check (optional step)
Interview with your future Team Leader
Welcome to Accenture!
Możliwość pracy 100% zdalnej.
W ramach niniejszego ogłoszenia oprócz tradycyjnej formy współpracy proponujemy również możliwość pracy na odległość, rozumianej jako praca 100% zdalna z dowolnego miejsca na terenie Polski, bezterminowo, również po okresie pandemii. Dla osób pracujących w tym trybie przewidujemy dokładnie taką samą ścieżkę i możliwości rozwoju jak dla osób pracujących z biur, dodatkową komunikację oraz dwa razy w roku fizyczne spotkania integracyjne. W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do aplikowania i kontaktu bezpośredniego.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPraktykant IT z językiem francuskim, pomorskie