zniżki na firmowe produkty i usługi
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPraktykant/ka w Dziale Marketingu
NIVEA Polska Sp. z o.o.O firmie
- Gnieźnieńska 32, PoznańPoznań, wielkopolskie
- Ogłoszenie wygasło 3 dni temu
- Rekrutacja zdalna
- umowa zlecenie
- pełny etat, część etatu
- praktykant / stażysta
NIVEA Polska Sp. z o.o.
Gnieźnieńska 32
Poznań
Twój zakres obowiązków
Będziesz wspierać zespół Brand Marketingu w realizacji bieżących projektów i codziennych zadań, m.in. będziesz odpowiedzialna/y za wsparcie przygotowania wprowadzenia produktu na rynek (analiza danych rynkowych i konsumenckich, prezentacje, opakowanie, komunikacja)
Nasze wymagania
Student studiów magisterskich; preferowane specjalności: Marketing, Zarządzanie, itp.
Dostępność min. 30 godzin w tygodniu
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Bardzo dobra znajomość Excela i Power Pointa
Wysokie umiejętności analitycznego myślenia
Komunikatywność, orientacja na pracę zespołową
Umiejętność prowadzenia i realizacji kompleksowych zadań oraz planowania pracy
Mile widziane pierwsze doświadczenia w obszarze marketingu
To oferujemy
Zyskasz duże doświadczenie, realizując odpowiedzialne zadania pod okiem profesjonalnego Zespołu
Będziesz miał/a szansę współpracować z różnymi działami w firmie, poznając specyfikę ich pracy
Otrzymasz atrakcyjne wynagrodzenie i umowę na 6 miesięcy
Zadbasz o formę w sali fitness NIVEA, gdzie oferujemy zarówno siłownię, jak i zajęcia grupowe (np. jogę, cross-fit)
Zregenerujesz siły podczas lunchu w firmowej kantynie
Będziesz mógł skorzystać z ultra-niskich cen produktów naszych marek w firmowym sklepie
Benefity
siłownia w biurze
kantyna firmowa
NIVEA Polska Sp. z o.o.
Grupę Beiersdorf reprezentują w Polsce trzy spółki: NIVEA Polska, Beiersdorf Manufacturing Poznań, tesa tape. Aplikujesz do NIVEA Polska, gdzie zespół 240 pasjonatów ponadczasowej marki nr 1
pracuje w Sprzedaży, Marketingu, Supply Chain, Finansach i HR.