Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPraktykant w Placówce Bankowej
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Będzin
Będzin, śląskie- ogłoszenie wygasło dzień temu
- umowa o staż / praktyki
- pełny etat
- praktykant / stażysta
Twój zakres obowiązków
Twoim głównym celem będzie wsparcie pracowników placówki bankowej w bieżących zadaniach. Poznasz standardy pracy doradcy klienta, proces obiegu dokumentacji oraz weźmiesz udział w akcjach mikromarketingowych organizowanych przez placówkę.
Nasze wymagania
Jesteś studentem lub absolwentem studiów dziennych/zaocznych? Chcesz poznać tajniki pracy z Klientem? Lubisz współpracować z innymi i masz przyjazne nastawienie? Jesteś odpowiedzialny i szukasz konkretnych doświadczeń zawodowych?
Jeśli tak – szukamy właśnie na Ciebie!
To oferujemy
Umożliwimy Ci postawienie pierwszych kroków zawodowych w bankowości podczas bezpłatnej praktyki.
Poznasz produkty bankowe, standardy obsługi Klienta oraz zasady funkcjonowania placówki bankowej
Dopasujemy godziny praktyk do Twoich potrzeb
Zapewnimy Ci przyjazną atmosferę pracy
Po 3 miesiącach i pozytywnej rekomendacji Twojego opiekuna praktyk, możesz aplikować na stanowisko Młodszego Doradcy Klienta w dowolnej placówce naszego Banku (pod warunkiem wolnego wakatu).
Selekcja CV
Wywiad telefoniczny
Rozmowa rekrutacyjna
Twój Zespół
Będziesz praktykować pod opieką Twojego opiekuna – dyrektora placówki. W codziennych zadaniach będą Cię wspierać także doradcy.
Programy dla pracowników
Power People to program, którego celem jest kreowanie kultury pracy, która rozwija sprawną, elastyczną i zwinną organizację, odpowiedzialną społecznie oraz wykorzystuje siłę różnorodności i wspiera energię do działania na co dzień.
Dzielmy się wiedzą funkcjonuje w naszym banku od 2010 roku, kiedy powstała idea projektu który miał połączyć potrzebę zgłębiania specjalistycznej wiedzy bankowej z pasją osób, które chcą dzielić się swoim doświadczeniem.
MOVE&CO - rozwijamy i inspirujemy naszych managerów bo MOVE&CO to Managment, Opportunities, Values, Engagement & Connect, Cooperate, Co-develop, Communicate.
Kompas CAriery – program, który ma na celu wsparcie rozwoju i mobilności wewnątrz organizacji. Pomagamy w wyborze wewnętrznej ścieżki kariery, organizujemy szkolenia i wspieramy w przygotowaniu do rekrutacji wewnętrznych.
Innovation Lab, to zespół innowacji. W nim tworzymy i testujemy nowe idee, a te wybrane następnie przekształcamy w innowacyjne rozwiązania, które przynoszą nową wartość dla nas i naszych klientów.
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie. Grupa funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Dziś to numer 1 w Europie w bancassurance i zarządzaniu aktywami. Na całym świecie jest nas już ponad 140 tysięcy osób, które wspierają klientów w 47 krajach. Pod obecną nazwą działamy od 2011 roku, ale nasza historia sięga znacznie głębiej. W latach 90-tych funkcjonowaliśmy jako Bank Świętokrzyski, a od 2001 roku, po wejściu do Polski Grupy Crédit Agricole – jako znany wielu z Was Lukas Bank.
W banku pracuje ponad 4500 osób. Znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawie, w Centrach Korporacyjnych w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie, a nasi doradcy wspierają klientów w placówkach w całej Polsce.
Jesteśmy różnorodni – pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z). Każdego dnia współpracujemy i wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Podpisaliśmy też Kartę Różnorodności. Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń.
Stawiamy człowieka w centrum naszych działań – otrzymaliśmy certyfikat Wellbeing Leader 2020. Docenione zostały podejmowane przez nas akcje na rzecz równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Jesteśmy też zaangażowani społecznie i ekologicznie. Zależy nam na tym, aby było #mniejplastiku
Zapewniamy naszym pracownikom bezpieczeństwo, gwarantując stabilność zatrudnienia w tym zmieniającym się świecie. Bezpieczeństwo pracowników jest naszym priorytetem. W placówkach bankowych wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa zgodnie z rekomendacją GIS i Ministerstwa Zdrowia. We wszystkich naszych budynkach wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego.