Praktyki Letnie w Dziale Marketingu - Warzelnia Talentów [rekrutacja prowadzona online]

Grupa Kapitałowa ŻywiecO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 4 dni
    do: 8 kwi 2020
  • Praktykant/Stażysta
Praktyki Letnie w Dziale Marketingu - Warzelnia Talentów

Poszukujemy 3 Praktykantów do następujących zespołów:

Zadania w zespole Informacji Strategicznej (Zarządzanie Kategorią):

  • Przygotowywanie dedykowanych rekomendacji doboru asortymentu oraz ułożenia na półce z uwzględnieniem specyfiki Klientów GŻ (hipermarkety, supermarkety, sklepy małego formatu),
  • Przygotowanie analiz i prezentacji wyników oraz trendów w kategorii piwo na podstawie różnych źródeł wiedzy,
  • Przekładanie wiedzy shopperowej na działania z Klientami GŻ,
  • Bliska współpraca z Działem Sprzedaży i Trade Marketingu,
  • Wizyty rynkowe

Zadania w zespole Marek Regionalnych:

  • Prowadzenie komunikacji marek w Social Media
  • Akcje PR we współpracy z Legią Warszawa - marka Królewskie
  • Samodzielne projekty na markach Leżajsk i Brackie
  • Wsparcie komunikacji sponsoringowej z klubami
  • Odpowiedzialność za komunikację wewnętrzną

Zadania w zespole Heineken, Warka i Tatra:

  • Realizacja wybranych aktywacji marketingowych dla marek Heineken, Warka i Tatra
  • Realizacja projektów związanych z eventami piłkarskimi (UEFA Champions League, UEFA Europa League) i festiwalami muzycznymi (Open’er Festival, Kraków Live Festival, Orange Warsaw Festival itp.)
  • Tworzenie promocji konsumenckich oraz związanej z tym komunikacji marketingowej ATL i BTL
  • Przygotowywanie raportów i analiz na podstawie danych sprzedażowych, rynkowych i wizerunkowych

Poszukujemy:

  • Studenta III-V roku kierunku o profilu ekonomicznym, finansowym, marketingowym bądź pokrewnym
  • Bardzo dobra znajomości języka angielskiego
  • Doświadczenie w pracy podczas projektów – najlepiej w obszarach związanych z Marketingiem
  • Umiejętności i zainteresowanie analizą danych rynkowych na podstawie dostępnych baz danych i raportów marketingowych przygotowywanych przez agencje badawcze
  • Dobra organizacja pracy, dokładność, odpowiedzialność, umiejętność analitycznego myślenia, chęć zdobywania nowych doświadczeń, umiejętność pracy w grupie
  • Wcześniejszego doświadczenia w postaci praktyk lub aktywności w organizacjach studenckich

Co oferujemy

  • 3 miesięczne płatne praktyki
  • wdrożenie i integracja z innymi praktykantami
  • szkolenia wewnętrzne
  • możliwość dalszej współpracy – ponad 60% praktykantów zostaje z nami dłużej

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy