Oferta pracy

Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Prawnik

"KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH M. SZADKOWSKA-SZABLEWSKA, M. URBAŃCZYK-MROWIEC" SP.p.O firmie

2 5003 500 brutto / mies.
  • Józefa Jainty 18
    Bytom, śląskie
  • Ważna jeszcze 6 dni
    do: 15 maj 2021
  • Pracodawca nie wymaga CV
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

"KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH M. SZADKOWSKA-SZABLEWSKA, M. URBAŃCZYK-MROWIEC" SP.p.

Józefa Jainty 18

Bytom

"KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH M. SZADKOWSKA-SZABLEWSKA, M. URBAŃCZYK-MROWIEC" SP.p.

Prawnik

Miejsce pracy: Bytom

Opis stanowiska:

  • sporządzanie pism, w tym pism procesowych, opinii pranych, pozwów, oraz innych dokumentów
  • weryfikacja, edycja oraz formatowanie dokumentów, kompletowanie załączników
  • prowadzenie rejestrów dokumentów monitoring toczących się postępowań sądowych
  • koordynacja obiegu dokumentów w Kancelarii
  • porządkowanie, kopiowanie, skanowanie dokumentów oraz archiwizacja
  • bieżący kontakt z klientami Kancelariami, sądami, urzędami
  • wsparcie w bieżących pracach administracyjnych

Wymagania:

  • wykształcenia wyższego prawniczego,
  • co najmniej rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, praca w kancelarii prawnej będzie dodatkowym atutem
  • dobrej organizacji czasu pracy
  • samodzielności, odpowiedzialności i zaangażowania
  • komunikatywności, skrupulatności i dokładności
  • dobrej znajomość pakietu MS Office i Excel

Oferujemy:

  • stabilne warunki pracy,
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego oraz praktycznych umiejętności z zakresu prawa i administracji
  • pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • partnerską atmosferę pracy

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.

    Prosimy o zamieszczenie w wysyłanej do nas wiadomości następującej klauzuli:

    Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez Administratora moich danych osobowych podanych w przesłanych przeze mnie dokumentach w prowadzonym procesie rekrutacyjnym. 


Prawnik

Opis stanowiska:

  • sporządzanie pism, w tym pism procesowych, opinii pranych, pozwów, oraz innych dokumentów
  • weryfikacja, edycja oraz formatowanie dokumentów, kompletowanie załączników
  • prowadzenie rejestrów dokumentów monitoring toczących się postępowań sądowych
  • koordynacja obiegu dokumentów w Kancelarii
  • porządkowanie, kopiowanie, skanowanie dokumentów oraz archiwizacja
  • bieżący kontakt z klientami Kancelariami, sądami, urzędami
  • wsparcie w bieżących pracach administracyjnych

Wymagania:

  • wykształcenia wyższego prawniczego,
  • co najmniej rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, praca w kancelarii prawnej będzie dodatkowym atutem
  • dobrej organizacji czasu pracy
  • samodzielności, odpowiedzialności i zaangażowania
  • komunikatywności, skrupulatności i dokładności
  • dobrej znajomość pakietu MS Office i Excel

Oferujemy:

  • stabilne warunki pracy,
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego oraz praktycznych umiejętności z zakresu prawa i administracji
  • pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • partnerską atmosferę pracy

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.

    Prosimy o zamieszczenie w wysyłanej do nas wiadomości następującej klauzuli:

    Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez Administratora moich danych osobowych podanych w przesłanych przeze mnie dokumentach w prowadzonym procesie rekrutacyjnym. 

Ogłoszenie archiwalne