Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Fundacji Konsumentów z siedzibą w Warszawie ul. J. S. Bacha 34 m. 1004 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Pani/Pana dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy  (m.in. imię, nazwisko, doświadczenie zawodowe, wykształcenie), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody, którą Pani/Pan wyraża wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Jeżeli nie chce Pani/Pan, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane, prosimy o nieumieszczanie ich w dokumentach.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Prawnik do porad konsumenckich

Fundacja KonsumentówO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze miesiąc
    do: 5 maj 2020
  • Specjalista

Fundacja Konsumentów

Fundacja Konsumentów jest niezależną organizacją pozarządową, która dba o interesy konsumentów, czyli nas wszystkich. Fundacja prowadzi akcje edukacyjne, konsultuje nowe przepisy konsumenckie, udostępnia niezależne testy produktów (testy.konsumenci.org), a także udziela konsumentom bezpłatnej pomocy prawnej w ramach Infolinii Konsumenckiej (ok. 7 tys. porad miesięcznie) oraz portalu porady.konsumenci.org, gdzie w kilka minut konsument może samodzielnie znaleźć odpowiedź na nurtujący go problem związany z zakupionym towarem. Fundacja szkoli także przedsiębiorców z prawa konsumenckiego (szkolenia.konsumenci.org).

Prawnik do porad konsumenckich

Miejsce pracy: Warszawa

Prawniku Dobrej Woli!

Szukasz pracy (dodatkowej lub w pełnym wymiarze), w której możesz pomagać ludziom w ich codziennych problemach? Masz zdolności komunikacyjne? Znasz prawo konsumenckie i chcesz zostać w krótkim czasie ekspertem z zakresu tego prawa?

Jeśli tak to szukamy właśnie Ciebie do projektu, w ramach którego wybrani kandydaci udzielają porad prawnych telefonicznie.

Twoje podstawowe zadanie będzie polegać na udzielaniu telefonicznie porad prawnych konsumentom, w tym informacji:

  • o prawach konsumentów i możliwościach realizowania roszczeń,
  • ułatwiających rozwiązywanie podstawowych problemów konsumenckich,
  • o urzędach i organizacjach, które są odpowiedzialne za udzielanie specjalistycznych porad i rozwiązywanie skomplikowanych spraw konsumenckich, odpowiednio do przedmiotu i zakresu merytorycznego przedstawionego problemu konsumenckiego.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe prawnicze,
  • dobra znajomość zagadnień dotyczących praw i obowiązków konsumentów oraz przedsiębiorców,
  • znajomość przepisów ustaw: o prawach konsumenta, o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych, o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, o pozasądowym rozwiazywaniu sporów konsumenckich (ADR), o kredycie konsumenckim, o  kredycie hipotecznym i nadzorze nad pośrednikami kredytu hipotecznego i agentami, o ochronie konkurencji i konsumentów, o ochronie praw nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego, Kodeksu cywilnego (w szczególności przepisów dotyczących niedozwolonych postanowień umownych i rękojmi przy sprzedaży), o świadczeniu usług drogą elektroniczną, o informowaniu o cenach towarów i usług, o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym, a także Prawa telekomunikacyjnego, Prawa przewozowego, Prawa pocztowego, Prawa lotniczego oraz bezpośrednio stosowanych aktów prawa konsumenckiego Unii Europejskiej,
  • motywacja do pracy w organizacji realizującej cel społeczny,
  • komunikatywność, chęć ciągłego uczenia się i samodoskonalenia,
  • dobra znajomość obsługi komputera.

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • elastyczne godziny pracy dostosowane do Twojej dyspozycyjności i aktualnego zapotrzebowania na infolinii, która standardowo funkcjonuje w dni robocze od 8 do 18,
  • pracę w centrum Warszawy, w zgranym Zespole,
  • zlecenie do końca 2021 roku,
  • szkolenie wstępne z zakresu prawa konsumenckiego i komunikacji,
  • szkolenia z prawa oraz umiejętności miękkich,
  • okazję pracy w organizacji społecznej i pomocy ludziom w ich codziennych problemach w towarzystwie grupy ludzi o podobnych wartościach.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Jeżeli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane podczas prowadzonych przez nas innych rekrutacji, umieść w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Fundację Konsumentów z siedzibą w Warszawie ul. J. S. Bacha 34 m. 1004 danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.”

Informujemy, że Administratorem danych jest Fundacja Konsumentów z siedzibą w Warszawie ul. J. S. Bacha 34 m. 1004. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.


Fundacja Konsumentów jest niezależną organizacją pozarządową, która dba o interesy konsumentów, czyli nas wszystkich. Fundacja prowadzi akcje edukacyjne, konsultuje nowe przepisy konsumenckie, udostępnia niezależne testy produktów (testy.konsumenci.org), a także udziela konsumentom bezpłatnej pomocy prawnej w ramach Infolinii Konsumenckiej (ok. 7 tys. porad miesięcznie) oraz portalu porady.konsumenci.org, gdzie w kilka minut konsument może samodzielnie znaleźć odpowiedź na nurtujący go problem związany z zakupionym towarem. Fundacja szkoli także przedsiębiorców z prawa konsumenckiego (szkolenia.konsumenci.org).

Prawnik do porad konsumenckich

Prawniku Dobrej Woli!

Szukasz pracy (dodatkowej lub w pełnym wymiarze), w której możesz pomagać ludziom w ich codziennych problemach? Masz zdolności komunikacyjne? Znasz prawo konsumenckie i chcesz zostać w krótkim czasie ekspertem z zakresu tego prawa?

Jeśli tak to szukamy właśnie Ciebie do projektu, w ramach którego wybrani kandydaci udzielają porad prawnych telefonicznie.

Twoje podstawowe zadanie będzie polegać na udzielaniu telefonicznie porad prawnych konsumentom, w tym informacji:

  • o prawach konsumentów i możliwościach realizowania roszczeń,
  • ułatwiających rozwiązywanie podstawowych problemów konsumenckich,
  • o urzędach i organizacjach, które są odpowiedzialne za udzielanie specjalistycznych porad i rozwiązywanie skomplikowanych spraw konsumenckich, odpowiednio do przedmiotu i zakresu merytorycznego przedstawionego problemu konsumenckiego.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe prawnicze,
  • dobra znajomość zagadnień dotyczących praw i obowiązków konsumentów oraz przedsiębiorców,
  • znajomość przepisów ustaw: o prawach konsumenta, o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych, o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, o pozasądowym rozwiazywaniu sporów konsumenckich (ADR), o kredycie konsumenckim, o  kredycie hipotecznym i nadzorze nad pośrednikami kredytu hipotecznego i agentami, o ochronie konkurencji i konsumentów, o ochronie praw nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego, Kodeksu cywilnego (w szczególności przepisów dotyczących niedozwolonych postanowień umownych i rękojmi przy sprzedaży), o świadczeniu usług drogą elektroniczną, o informowaniu o cenach towarów i usług, o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym, a także Prawa telekomunikacyjnego, Prawa przewozowego, Prawa pocztowego, Prawa lotniczego oraz bezpośrednio stosowanych aktów prawa konsumenckiego Unii Europejskiej,
  • motywacja do pracy w organizacji realizującej cel społeczny,
  • komunikatywność, chęć ciągłego uczenia się i samodoskonalenia,
  • dobra znajomość obsługi komputera.

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • elastyczne godziny pracy dostosowane do Twojej dyspozycyjności i aktualnego zapotrzebowania na infolinii, która standardowo funkcjonuje w dni robocze od 8 do 18,
  • pracę w centrum Warszawy, w zgranym Zespole,
  • zlecenie do końca 2021 roku,
  • szkolenie wstępne z zakresu prawa konsumenckiego i komunikacji,
  • szkolenia z prawa oraz umiejętności miękkich,
  • okazję pracy w organizacji społecznej i pomocy ludziom w ich codziennych problemach w towarzystwie grupy ludzi o podobnych wartościach.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Jeżeli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane podczas prowadzonych przez nas innych rekrutacji, umieść w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Fundację Konsumentów z siedzibą w Warszawie ul. J. S. Bacha 34 m. 1004 danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.”

Informujemy, że Administratorem danych jest Fundacja Konsumentów z siedzibą w Warszawie ul. J. S. Bacha 34 m. 1004. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Ogłoszenie archiwalne