Process Designer (CX)

Bank Millennium S.A.

Bank Millennium S.A.

Stanisława Żaryna 2A

Mokotów

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Analiza i optymalizacja istniejących rozwiązań onboardingowych w oparciu o dane i feedback użytkowników

  • Tworzenie konceptu a następnie koordynacja projektu rozwijania procesu onboardingu nowych Klientów, tak aby zwiększać ich zaangażowanie, aktywność w kanałach digital przy jednoczesnym osiąganiu celów biznesowych

  • Wizualizacja doświadczenia Klienta w pierwszych miesiącach od otworzenia konta

  • Mapowanie potrzeb Klienta na poszczególnych etapach procesów/relacji w oparciu o raporty z badań przeprowadzonych w naszym UX Lab

  • Współpraca z wieloma departamentami banku i aktywne dzielenie się wiedzą o doświadczeniach Klientów w pierwszych miesiącach korzystania z bankowości elektronicznej

  • Śledzenie trendów rynkowych w obszarze onboardingu i bankowości elektronicznej

Nasze wymagania

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów związanych z polepszaniem UX w aplikacji mobilnej i serwisach www

  • Doświadczenie w tworzeniu procesów wdrażania Klientów w produkt i usługi - umiejętność analizy relacji między użytkownikiem, interfejsem, funkcjonalnością produktu, a etapem procesu, na którym się znajduje

  • Umiejętność wyznaczania KPI dla budowanych rozwiązań i konsekwencja w dążeniu do ich osiągnięcia

  • Doświadczenie związane z mapowaniem doświadczenia Klienta (UX/CX) w procesach digitalowych

  • Znajomość metodologii projektowania zorientowanej na użytkownika

  • Umiejętność wykorzystania w procesie projektowania danych jakościowych i ilościowych

  • Wiedza i pasja do odkrywania rzeczywistych potrzeb i celów użytkownika, na podstawie których tworzone są dobre projekty interaktywne

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

  • Kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań

  • Umiejętność organizacji pracy nad kilkoma projektami jednocześnie

  • Umiejętność pracy w zespole

  • Otwartość na dynamiczne środowisko pracy

  • Znajomość usług i produktów bankowych będzie dużym atutem

To oferujemy

  • Umowę o pracę oraz prywatną opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego

  • Pracę w Centrali Banku w pełnym wymiarze godzin

  • Udział w rozwojowych projektach i tworzenie rozwiązań, które wyróżniają się na rynku pod względem innowacyjności i przyjazności dla Klienta

  • Możliwość tworzenia prototypów innowacyjnych usług i ich systematycznego wdrażania produkcyjnie dla Klientów

  • Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • inicjatywy dobroczynne

  • dostęp do platformy kafeteryjnej

  • parking rowerowy

Naszą misją jest tworzenie usług i produktów, które wniosą wartość w życie naszych Klientów, będą zaskakiwały, spełniały ich potrzeby oraz co ważne, które użytkownicy polubią i do których chętnie będą wracali.

Do Departamentu Bankowości Elektronicznej poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za tworzenie, rozwijanie i efekty procesu onboardingu Klienta w kanałach digital, tak aby budować wiedzę i zaangażowanie Klienta w relację z Bankiem już od pierwszych dni od założenia konta.

Jeśli chcesz być właścicielem procesu wdrażania naszych Klientów w usługi i produkty, pasjonujesz się UX i rozwijaniem produktów digital w jednym z najlepszych banków w Polsce – zapraszamy do aplikowania.

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millennium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!

Przewiń do profilu firmy