Ta oferta pracy jest nieaktualna od 69 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Process Improvement Manager

  • Poznań, wielkopolskie
  • Kierownik
  • powyżej 15 tys. zł brutto
  • 15.02.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Relyon Recruitment to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm konsultingowych świadczących usługi rekrutacyjne i optymalizujące działanie przedsiębiorstwa. Należymy do grona liderów dostarczających kompleksowe rozwiązania i usługi w zakresie rekrutacji, usług IT, outsourcingu pracowników, RPO oraz usług doradztwa HR.
    Wysoka świadomość biznesowa oraz realizacja projektów w oparciu o znajomość konkretnego sektora rynku pracy pozwalają nam tworzyć nową, unikalną wartość na rynku rekrutacji i usług doradczych.

    Jesteś osobą amitną szukająca najlepszych możliwych rozwiązań?

    Posiadasz doświadczenie w samodzielnej realizacji procesów tranzycyjnych?

    Prowadziłeś samodzielnie reorganizację procesów logistychnych o charakterze globalnym?

    Terminologia Lean oraz Six Sigma nie jest Ci Obca?

    Nie straszne Ci podróże służbowe po Europie?

     

    Jeżeli jesteś zainteresowany, Aplikuj już teraz!

    Process Improvement Manager
    Miejsce pracy: Poznań
    Nr ref.: F&A/MB/PM/12/17
    Wynagrodzenie:powyżej 15 tys. zł

    OPIS STANOWISKA:
    • Reorganizacja istniejących procesów w organizacji oraz wprowadzenie ich w jednostkach Europejskich firmy,
    • Wdrożenie elementów metodologi Lean,
    • Standaryzacja procesów logistycznych we wszystkich Europejskich jednostkach,
    • Prowadzenie oraz Realizacja projektów, uczestnictwo w podejmowaniu strategicznych decyzji,
    • Wsparcie w implementacji niektórych narzędzi oraz aplikacji,
    • Docelowe zwiększenie produktywności w jednostkach firmy na terenie Europy,
    WYMAGANIA:
    • Studia Magisterskie,
    • Biegła znajomość j.Angielskiego,
    • 5 lat doświadczenia w zarządzaniu(Usprawnianie procesów, wdrażanie zmian)
    • Doświadczenie jako Project Manager w organizacji z sektora SSC/BPO,
    • Doświadczenie w optymalizacji procesów za pomocą Lean lub Six Sigma,
    • Doświadczenie w prowadzeniu reorganizacji procesów logistycznych,
    • Doświadczenie w realizacji oraz zarządaniu procesami księgowymi,
    • Otwartość na wyjazdy służbowe dochodzące nawet do 50% czasu,

    Mile widzane:

    • Doświadczenie w sektorze logistycznym,
    OFERUJEMY:
    • Zatrudnienie na pełnym wyzwań stanowisku w firmie intensywnie rozwijającej swoje operacje na terenie Europy,
    • Praca dla jednego z czołowych operatorów logistycznych na świecie,
    • Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie,
    • Atrakcyjny pakiet benefitów,

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.). „

    Bardzo dziękujemy za wszystkie aplikacje. Skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
    bottom