Oferta pracy

Aplikując na ogłoszenie, wyrażasz zgodę na udział w procesie rekrutacyjnym i zgadzasz się na wykorzystanie twoich danych osobowych, zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych złożonych w ramach platformy rekrutacyjnej, przez Schenker Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Żwirki i Wigury 18, 02-092. Przyjmujesz do wiadomości, że możesz w dowolnym momencie wycofać tę zgodę. Wycofanie przez Ciebie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonania na podstawie twojej zgody, przed jej wycofaniem.
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.
Schenker Sp. z o.o.

Process Specialist

Schenker Sp. z o.o.About the company

Schenker Sp. z o.o.

Zbigniewa Romaszewskiego 18

Tarnowo Podgórne (pow. poznański)

Your responsibilities

  • Steering the development and improvement of financial processes.

  • Standardizing financial processes.

  • Gathering customers as well as internal requirements of processes.

  • Implementing new and revised processes (including training).

  • Providing and supporting the creation of process documentation (Docpoint).

  • Communicating required input from and to other process owners in the interface between the above-mentioned processes and the other processes existing in the company (gateway).

  • Performing internal audits in alignment with the Quality Manager to examine compliance with internal processes.

  • Measuring and monitoring processes in order to identify improvement opportunities.

  • Requesting changes in adjacent processes.

  • Informing about and training in current and changed financial processes.

  • Ensuring that given rules and SOPs for the processes are followed.

  • Participating in Forums and alignment with operational Process Developers within Schenker Dedicated Services.

Our requirements

  • Previous experience in accounting, finance.

  • Bachelor’s/University degree in finance/economics would be a great asset.

  • Fluent in English language is a must.

  • Good knowledge of MS Office (Excel).

  • Excellent analytical ability to understand business processes.

What we offer

  • Full-time contract.

  • An opportunity to work In international working environment.

  • Benefits

  • sharing the costs of sports activities

  • private medical care

  • sharing the costs of foreign language classes

  • sharing the costs of professional training & courses

  • life insurance

  • remote work opportunities

  • retirement pension plan

  • holiday funds

  • sharing the costs of holidays for kids

  • employee referral program

Schenker Sp. z o.o.

At DB Schenker, you are part of a global logistics network that connects the world. A network that allows you to shape your career by encouraging you to contribute and truly make a difference. With more than 76,000 colleagues worldwide, we welcome diversity and thrive on individual backgrounds, perspectives and skills. Together as one team, we are Here to move.

Scroll to the company’s profile
This is how we work
This is how we work