Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Procurement Manager (Interim)

Lacroix Electronics Sp. z o.o.O firmie

Lacroix Electronics Sp. z o.o.

Lotnicza 2

Kwidzyn

Firma LACROIX Electronics Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji, europejskiego lidera w produkcji podzespołów elektronicznych, w szczególności dla branż motoryzacyjnej i przemysłowej. Fabryka w Polsce w ostatnich latach zdobyła wiele nagród w najbardziej prestiżowych konkursach na najlepszą firmę i pracodawcę w Polsce, m.in. Diamenty Forbes, HR Dream Team, Kreator Miejsc Pracy, HR Innovator, Siła Przyciągania, Orzeł „Wprost”, Top Employer Automotive, Złoty Laur Pomorskiej Nagrody Jakości, i wiele innych. Firma zatrudnia ponad 4000 profesjonalistów w Polsce, we Francji, w Niemczech i Tunezji. 

Zatrudniamy najlepszych i pracujemy dla najlepszych !!!

Podejmij wyzwanie jako:
Procurement Manager (Interim)

Zakres obowiązków:

  • współpraca z dostawcami oraz klientem z branży motoryzacyjnej (automotive) w zakresie zapewnienia ciągłości dostaw komponentów,  
  • koordynowanie pracy specjalistów w zakresie zarządzania krytycznymi komponentami,
  • eskalacja krytycznych materiałów względem dostawców,
  • sporządzanie raportów i analiz związanych z problematycznymi komponentami,
  • uczestniczenie w telekonferencjach z klientem,
  • identyfikacja zagrożeń związanych z opóźnieniem dostaw komponentów,
  • poszukiwanie rozwiązań umożliwiających zapewnienie dostaw zgodnie z zapotrzebowaniem klienta.

Wymagania:

  • znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym (znajomość języka francuskiego będzie dodatkowym atutem),
  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie w firmach produkcyjnych w obszarze zakupów lub planowania,
  • mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub zarządzaniu projektami,
  • zdolność analitycznego i logicznego myślenia oraz kreatywnego rozwiązywania problemów.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • realizację projektów dla światowych liderów w branży motoryzacyjnej
  • efektywny onboarding w platformie e- learnigowej
  • pomoc opiekuna w okresie wdrożenia
  • elastyczny czas pracy
  • pakiet relokacyjny na 3 lata (dofinansowanie kupna mieszkania)
  • mini SPA w pracy (masaże, zabiegi fizjoterapii, usługi kosmetyczne i fryzjerskie)
  • pakiet zniżek u naszych lokalnych partnerów w ramach programu „Lakarta”
  • porady prawne, finansowe, dietetyczne
  • usługi Concierge
  • wspólne inicjatywy promujące aktywny tryb życia (m.in. karty Multisport
  • pakiety medyczne i ubezpieczenia grupowe
  • szeroki pakiet szkoleń i kursów językowych

Ogłoszenie archiwalne