Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki
Start
Szukaj
Strefa ofert
Konto
Menu
Opis stanowiska:
praca z Category Managerem m.in wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży
koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek
bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac
zarządzanie bazą danych dostawców oraz kontakt z nimi
wyszukiwanie pomysłów, ofert
wsparcie przy budowaniu kalendarza Category Managera
przygotowywanie spotkań (showroomów) z klientem
rozwój filmów produktowych dla nowych produktów, współpraca z zewnętrznymi agencjami i domami mediowymi
współpraca z międzynarodowymi jednostkami certyfikującymi (TUV, DEKRA)
Wymagania:
wykształcenie wyższe
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży handlowej (minimum 1-1,5 roku)
bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie
dobra znajomość MS Office (głównie Excel)
prawo jazdy kat. B (mile widziane)
umiejętność efektywnego zarządzania czasem oraz dobra organizacja pracy
zdolności analityczne
umiejętność pracy pod presją czasu
asertywność
Oferujemy:
pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
atrakcyjne i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
prywatną opiekę medyczną oraz kartę Multisport
ciekawy zakres obowiązków i możliwości rozwoju zawodowego
Joinco Polska Sp. z o. to dynamicznie rozwijająca się firma importująca produkty do jednej z największych sieci handlowych w Polsce. Posiadamy ugruntowaną pozycję na rynku europejskim, a od 11 lat jesteśmy obecni w Polsce. Siłą naszej firmy są pracownicy, którym zapewniamy stabilne zatrudnienie, prace według najwyższych standardów oraz możliwości rozwoju.
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyProcurement Project Specialist, Warszawa