BPO International

Procurement Specialist - Buyer

BPO InternationalO firmie

BPO International

Marszałkowska 89

Warszawa

Stanowisko:
Procurement Specialist (buyer)
Miejsce pracy: Warszawa

Aktualnie do naszego biura w Warszawie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Procurement Specialist (buyer)

Opis stanowiska:

  • Pozyskiwanie produktów różnych kategorii.
  • Budowanie i rozszerzanie bazy dostawców.
  • Dbanie o relacje na linii kupiec -klient oraz kupiec- dostawca.
  • Praca nad terminowością dostaw oraz jakością pozyskiwanych produktów.
  • Negocjacje cen oraz warunków dostaw.
  • Research internetowy pod kątem możliwości rozwoju biznesu.
  • Przygotowywanie raportów, analiz i zestawień.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe bądź w trakcie studiów.
  • Minimum 2 lata doświadczenia w procesie zakupowym.
  • Praktyczna znajomość narzędzi researchu internetowego (takich jak SimilarWeb, Robtex, Google Analytics, Google AdWords, Google Trend).
  • Dobra znajomość języka angielskiego.
  • Znajomość Excela w stopniu zaawansowanym.
  • Znajomość platform zakupowych (Alibaba.com, Zentrada. pl, Allegro.pl).
  • Wnikliwość, sumienność, umiejętność docierania do informacji.
  • Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy.
  • Zdolność analitycznego myślenia, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań.
  • Zaangażowanie, inicjatywa w działaniu, chęć rozwoju.

Oferujemy:

  • Elastyczne godziny pracy.
  • Udział w ciekawych projektach.
  • Udział w szkoleniach poszerzających wiedzę zakupową.
  • Pracę w dynamicznej, szybko rozwijającej się organizacji.
  • Przyjazne środowisko pracy w młodym, kreatywnym zespole.
  • Dodatkowe zajęcia doszkalające wg potrzeb biznesu.
bottom

Aktualnie do naszego biura w Warszawie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Procurement Specialist (buyer)

Procurement Specialist (buyer)

Opis stanowiska:

  • Pozyskiwanie produktów różnych kategorii.
  • Budowanie i rozszerzanie bazy dostawców.
  • Dbanie o relacje na linii kupiec -klient oraz kupiec- dostawca.
  • Praca nad terminowością dostaw oraz jakością pozyskiwanych produktów.
  • Negocjacje cen oraz warunków dostaw.
  • Research internetowy pod kątem możliwości rozwoju biznesu.
  • Przygotowywanie raportów, analiz i zestawień.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe bądź w trakcie studiów.
  • Minimum 2 lata doświadczenia w procesie zakupowym.
  • Praktyczna znajomość narzędzi researchu internetowego (takich jak SimilarWeb, Robtex, Google Analytics, Google AdWords, Google Trend).
  • Dobra znajomość języka angielskiego.
  • Znajomość Excela w stopniu zaawansowanym.
  • Znajomość platform zakupowych (Alibaba.com, Zentrada. pl, Allegro.pl).
  • Wnikliwość, sumienność, umiejętność docierania do informacji.
  • Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy.
  • Zdolność analitycznego myślenia, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań.
  • Zaangażowanie, inicjatywa w działaniu, chęć rozwoju.

Oferujemy:

  • Elastyczne godziny pracy.
  • Udział w ciekawych projektach.
  • Udział w szkoleniach poszerzających wiedzę zakupową.
  • Pracę w dynamicznej, szybko rozwijającej się organizacji.
  • Przyjazne środowisko pracy w młodym, kreatywnym zespole.
  • Dodatkowe zajęcia doszkalające wg potrzeb biznesu.

Ogłoszenie archiwalne