Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Produkt Manager – Dział Rozwoju Produktu

EntertradeO firmie

  • Wenecka 12, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • menedżer

Entertrade

Wenecka 12

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowywanie i aktualizacja długoterminowego planu rozwoju asortymentu obejmującego wprowadzanie nowych produktów, wycofania produktów, zmiany opakowań – optymalizacja portfolio.

  • Prowadzenie w pełnym zakresie projektów wdrożeniowych dla nowych produktów (proces NPD).

  • Wspieranie działu sprzedaży w zakresie doboru oferty produktowej dla Klienta odpowiadającej dopasowaniu do rynku (car park, cena, otoczenie konkurencyjne).

  • Analizy rynku pod względem konkurencyjności portfolio produktowego.

  • Zarządzanie zapasem produktów i cenami.

  • Uczestniczenie w tworzeniu treści przekazu marketingowego dotyczącego produktu w zakresie poprawności merytorycznej, technicznej i prawnej.

  • Inicjatywa w zakresie promocji produktu, zwłaszcza pod kątem jego sezonowości, atrybutów konkurencyjności, zarządzania zapasem.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe, wskazane studia o profilu samochodowym, mechanicznym, technicznym.

  • Minimum 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z zarządzaniem asortymentem (wprowadzaniem/wycofywaniem produktów, utrzymywaniem odpowiedniego poziomu zapasu), zarządzaniem ceną.

  • Bardzo dobra znajomość rynku w segmencie części samochodowych, orientacja w zakresie działania krajowych i zagranicznych producentów części zamiennych oraz dystrybutorów.

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

  • Umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie, w tym projektami wdrożeniowymi.

  • Umiejętność negocjacji cen i usług.

  • Wysokie zdolności analityczne.

  • Staranność i uważność na szczegóły.

  • Wysoka kultura osobista, dobra prezencja, komunikatywność.

  • Prawo jazdy kat. B.

  • Bardzo dobra znajomość środowiska Windows oraz pakietu MS Office, zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel w stopniu zaawansowanym.

To oferujemy

  • Pracę dla polskiej firmy rodzinnej działającej w oparciu o profesjonalne standardy pracy.

  • Możliwość pracy z różnymi rynkami na świecie.

  • Krótką ścieżkę decyzyjną i możliwość realizowania swoich pomysłów.

  • Rozwój zawodowy (szkolenia, rozwój w ramach organizacji).

  • Dofinansowanie pakietu medycznego.

  • Pracę w biurze w Warszawie w oparciu o umowę B2B.

Masz doświadczenie w zarządzaniu produktem i wprowadzaniu nowości na rynek w branży motoryzacyjnej? Chcesz rozwinąć skrzydła i wykorzystać swoją wiedzę realizując autorskie projekty wdrożeniowe w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie działającej na rynku części zamiennych?

W związku z rozwojem na rynku polskim i na rynkach zagranicznych poszukujemy osoby na stanowisko Product Managera, który będzie zarządzać wybranymi liniami produktowymi oraz wdrażać nowości.