Ta oferta pracy jest nieaktualna od 163 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Program Stażowy w Dziale Sprzedaży (Trade Marketing) - Warzelnia Talentów

  • Warszawa, mazowieckie
  • Praktykant/Stażysta
  • 07.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Grupa Żywiec. Wiele charakterów. Wspólna pasja.
    • Jesteśmy liderem w kategorii piw premium i innowacji oraz sponsorem najlepszych wydarzeń muzycznych: Opener, Męskie Granie, EB Hel Spot czy Party Challange by Desperados.
    • Jesteśmy częścią Grupy Heineken, najbardziej międzynarodowej firmy piwowarskiej
    • Tworzymy kultowe reklamy, a nasze browary należą do najoszczędniejszych w całej Grupie Heineken
    Program Stażowy w Dziale Sprzedaży (Trade Marketing) - Warzelnia Talentów
    Miejsce pracy: Warszawa
    • Zatrudniamy na umowę o pracę i otrzymujesz dostęp do naszych benefitów
    • Trwa 1,5 roku i po jego zakończeniu otrzymujesz rolę Specjalisty lub wchodzisz na roczną ścieżkę Liderską
    • Chcemy rozwinąć Twój Talent oraz przygotować się do pełnienia roli Specjalisty lub Lidera Grupy Żywiec
    • Pracę rozpoczynasz od wdrożenia, podczas którego poznasz specyfikę biznesu i proces warzenia piwa
    • Będziesz realizował ambitne projekty biznesowe a ich efekty zobaczysz w rynku
    • Otrzymasz regularną informację zwrotną na temat swojej pracy
    • Możesz skorzystać z działań rozwojowych takich jak: szkolenia, warsztaty, sesje mentoringowe, które przygotują Cię do roli Trade Marketing Managera lub Key Account Managera
    • Masz jasno określoną ścieżkę rozwoju a Twoje wynagrodzenie zależy od wyników jakie osiągasz
    • Osoby o najwyższym potencjalne rozwojowym i wynikach wchodzą na ścieżkę Liderską, która przygotowuje do pełnienia kluczowych ról i zarządzania zespołem
    Poszukujemy:
    • Studenta od III-V roku kierunków biznesowych lub analitycznych, np. marketingu, finansów, zarządzania, analiza danych
    • Z maksymalnie 2 letnim doświadczeniem zawodowym
    • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
    • Wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych
    • Dyspozycyjności do pracy w pełnym wymiarze godzin lub 4/5 etatu
    • Otwartości na zmianę, pro aktywności, przedsiębiorczości
    • Innowacyjnego podejścia do szukania rozwiązań i przekonywania do nich innych
    Opis projektów, za które będziesz odpowiedzialny/a:
    • Analiza skuteczności działań promocyjnych poprzez: koordynację i analizę prawidłowego wdrożenia asortymentu w sieciach detalicznych,
    • Przygotowanie kompleksowego planu działań promocyjnych per kwartał w sieciach detalicznych oraz ocenę ich spójności z wyznaczonymi priorytetami
    • Post-ewaluację skuteczności Kalendarza Komercyjnego w aspekcie (miejsca ekspozycyjne, udziały rynkowe, średnia cena odsprzedaży i ceny w gazetkach),
    • Odpowiedzialność za aktywności klienckie i analizę rynku gazetowego w sieciach detalicznych.


    Dołącz do naszej ekipy!

    Aplikacje zbieramy do 9 kwietnia 2018 

    Aplikuj