Ta oferta pracy jest nieaktualna od 37 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Program Stażowy w Zespole ds. Obsługi Kluczowych Klientów

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Praktykant/Stażysta
  • 14.06.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Danone jest liderem w tworzeniu smacznych i zdrowych produktów mlecznych wysokiej jakości, do produkcji których wykorzystuje najlepsze polskie surowce, ekspercką wiedzę i wieloletnie doświadczenie. Na pewno znasz takie marki jak: Activia, Danio, Danonki, Fantasia, Actimel, Jogurt Danone, ale również Gratka, DanMleko, Danacol czy serki Kiri.
     

    DANONE to światowy lider na rynku żywności. W Polsce działamy w ramach grupy 4 spółek: Danone (świeże produkty mleczne), Żywiec Zdrój (woda i napoje), NUTRICIA (żywność dla niemowląt i małych dzieci) oraz NUTRICIA Medyczna (żywność medyczna). Wszystkie łączy misja, znane i doceniane na całym świecie marki oraz możliwość rozwoju zawodowego, jaką oferują w ramach spójnej, międzynarodowej grupy.
    Program Stażowy w Zespole ds. Obsługi Kluczowych Klientów
    Termin rozpoczęcia: wrzesień 2018
    Lokalizacja: Warszawa
    Płatny, 6-12 miesięczny staż z perspektywą zatrudnienia
    Rozwój poprzez realizację samodzielnych projektów i szkolenia
     
    Swoboda
    działania
    Praca w międzynarodowej grupie
     
    Atmosfera otwartego
    feedbacku
     
    • wsparcie zespołu i klientów w planowaniu, wdrażaniu i analizowaniu akcji promocyjnych w poszczególnych kanałach,
    • wsparcie działu w bieżących zadaniach (wprowadzanie danych do systemów, przygotowanie raportów, aktualizowanie baz danych, przeprowadzanie analiz sprzedażowych na potrzeby działu, przygotowywanie materiałów na spotkania z klientami w oparciu o dostępne dane, itp.),
    • analiza rynku, działań konkurencji, wyników i rozwoju kategorii oraz monitorowanie wyników sprzedaży w poszczególnych kanałach,
    • prowadzenie dedykowanych projektów.
    • zainteresowania rozwojem w strukturach sprzedaży, a w dłuższej perspektywie w bezpośredniej współpracy z klientem,
    • chęci do intensywnej i rozwojowej pracy - samodzielnej i zespołowej,
    • umiejętności pracy z liczbami, w tym analizy wyników sprzedaży oraz badań konsumenckich,
    • skrupulatności, dokładności i precyzji w działaniu,
    • łatwej adaptacji do zmian, nowych sytuacji i działania pod presją czasu,
    • komunikatywności, proaktywności oraz odwagi w działaniu,
    • umiejętności sprawnego korzystania z programów MsOffice (Excel i PowerPoint),
    • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
    • mile widziane doświadczenie w dziale sprzedaży lub marketingu.
    aplikuj

    Dołącz do kultury opartej na bliskiej współpracy, otwartości, twórczym entuzjazmie i szacunku dla drugiego człowieka. To odpowiedzialność, troska o bezpieczeństwo pracowników i produktów, zaangażowanie w problemy społeczne oraz w ochronę środowiska tworzą to, kim jesteśmy!