Specjalista ds. kampanii reklamowych programmatic

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 4 - 6 tys. zł brutto
  • 11.03.2019
  • Ważna jeszcze 21 dni (do 10.04.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    MEXAD sp. z o.o.

    Specjalista ds. kampanii reklamowych programmatic

    Miejsce pracy: Warszawa
    Wynagrodzenie: 4 - 6 tys. zł

    Zakres Twoich obowiązków:

    • Planowanie, zakup oraz nadzór nad kampaniami reklamowymi programmatic (monitorowanie przebiegu, kontrola kosztów i realizacji założonych wskaźników, raportowanie rozbieżności)
    • Udział w przygotowywanie rekomendacji i strategii dla klienta
    • Bieżąca praca na platformie DSP DV360 / DataXu / Hawk

    Oczekujemy:

    • Doświadczenia na podobnym stanowisku w agencji mediowej/branży komunikacji marketingowej
    • Znajomości podstawowych wskaźników mediowych
    • Wiedzy z zakresu kampanii programmatic
    • Obsługi platformy DSP
    • Znajomości narzędzi: GMP, w tym Campaign Manager, Google Analytics
    • Bardzo dobrej znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
    • Dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excela oraz PowerPointa
    • Umiejętności analitycznego myślenia oraz sprawności w operowaniu liczbami

    Zapewniamy:

    • Ambitną pracę w niezależnej agencji mediowej
    • Naukę mediów i rozwój w dynamicznym środowisku komunikacji marketingowej
    • Startup’ową kulturę
    • Pracę w miłej atmosferze, w klimatycznym biurze w kamienicy w śródmieściu (Metro Politechnika)
    • Możliwość pracy zdalnej
    • Wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę w wysokości od 4000 - 6000 zł brutto

    Osoby zainteresowane zapraszamy do przesyłania aplikacji za pośrednictwem przycisku aplikowania.