Programmatic Sales Manager

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 09.01.2019
  • Ważna jeszcze 18 dni (do 08.02.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Media Impact to biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska, wiodącej firmy mediowej w Polsce, która jest częścią międzynarodowej grupy Ringier Axel Springer Media AG. 
     
    Media Impact wykorzystuje portfolio znanych marek (Onet, Business Insider Polska, Newsweek, Forbes, Noizz, Fakt, Auto Świat, etc) docierających do blisko 21 mln Polaków, oferując rozwiązania oparte o video, native, mobile czy content marketing, jak i know how międzynarodowej grupy mediowej.
    Programmatic Sales Manager
    Miejsce pracy: Warszawa

    Zakres obowiązków:

    • Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za zarządzanie, rozwój, pozyskiwanie oraz tworzenie długotrwałych relacji z Klientami Media Impact w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej przez platformy zautomatyzowane,
    • Odpowiedzialność za relacje, proaktywne pozyskiwanie nowych oraz edukacja obecnych klientów w zakresie możliwości reklamowych oferowanych przez Media Impact via platformy zautomatyzowane (SSP),
    • Realizacja powierzonego celu w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej z naciskiem na PMP oraz Programmatic Guaranteed na witrynach przynależących do Media Impact, jak również poza witrynami z grupy,
    • Przygotowywanie rekomendacji oraz raportów z wydatków z powierzonego obszaru,
    • Kreowanie nowych produktów z wykorzystaniem posiadanych technologii (SSP oraz DMP),
    • Uczestnictwo w konferencjach oraz śledzenie trendów w ekosystemie reklamy zautomatyzowanej,
    • Analiza bieżących wyników m.in. ewaluacja pozyskanych partnerów, witryn oraz produktów,
    • Koordynacja prac zespołu odpowiedzialnego za realizację Programmatic Guaranteed oraz w modelu PMF.

    Wymagania:

    • Minimum 2 lata doświadczenia na analogicznym lub podobnym stanowisku odpowiedzialnym za sprzedaż powierzchni reklamowej przy pomocy platform zautomatyzowanych,
    • Biegłość w obsłudze komputera,
    • Znajomość platform SSP,
    • Dobra znajomość pakietu MS Office ze szczególnym naciskiem na MS Excel i MS PowerPoint,
    • Dokładność, sumienność, dobra organizacja pracy,
    • Umiejętność pracy z liczbami oraz zdolności analityczne,
    • Umiejętność przeprowadzania analizy danych emisyjnych i tworzenia rekomendacji sprzedażowych,
    • Samodzielność w działaniu, orientacja na realizację celów, odporność na stres,
    • Biegła znajomość języka angielskiego,
    • Mile widziana znajomość platform DSP.

    Dodatkowo:

    • Prywatna
      opieka
      medyczna
    • Karta
      Multisport
    • Grupowe ubezpieczenie
      na życie
    • Elastyczne
      godziny
      pracy
     
    • Dofinansowane inicjatywy sportowe
    • Imprezy
      firmowe
    • Świąteczne atrakcje
    • Dofinansowanie rozwoju
     
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.