Oferta pracy

Project Engineer / Project Manager

GEA Process Engineering Sp. z o.o.

  • lubuskie

    lubuskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator, menedżer

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie powierzonymi zasobami wewnętrznymi oraz podwykonawcami (udział w ich wyborze)

  • Koordynacja projektu (m.in.zestawienia, harmonogram, budżet, strategia zarządzania projektem)

  • Aktywne uczestnictwo w realizacji projektu na wszystkich etapach np. sporządzanie schematów, wymiarowanie urządzeń, rurociągów i instalacji technologicznych, generowanie list sprzętu, uzgodnienia z klientami, współpraca z podwykonawcami, dbałość o zgodność z harmonogramem oraz założonymi kosztami w projekcie

  • Nadzór nad budową instalacji oraz jej uruchomieniem zgodnie z założonymi parametrami oraz harmonogramem, rozwiązywanie problemów technicznych, przygotowywanie odpowiednich instrukcji, dokumentacji

  • Odpowiedzialność za proces odbioru instalacji przez klienta

  • Wsparcie dla procesu sprzedaży poprzez przygotowywanie wycen, dobory urządzeń oraz dokumentacji projektowej niezbędnych na etapie sprzedaży, a następnie realizacji projektów

  • Dbałość o standardy bezpieczeństwa, w związku z realizacją projektów

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe - preferowane z zakresu technologii procesów, inżynierii żywności, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki procesów płynnych w branży mleczarskiej, napojowej i spożywczej

  • Minimum 5 letnie doświadczenie w inżynierii procesowej, uruchomieniach instalacji w produkcji żywnosci i kierowania projektami

  • Gotowość do częstychpodróży służbowych oraz pracy w miejscu realizacji projektu,

  • Bardzo dobra znajomość MS Office oraz AutoCAD

  • Znajomość j. polskiego i angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację