Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyProject Manager
BEST S.A.O firmie
dolnośląskie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Rekrutacja zdalna
- Praca zdalna
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Starszy specjalista (Senior)
Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy.
BEST S.A. to jedna z czołowych polskich firm finansowych, od 1997 roku notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma ogromne znaczenie.
Project Manager
Miejsce pracy: cała Polska, praca zdalna
Główne zadania
- zarządzanie projektami wspierającymi realizację strategicznych celów spółki
- zarządzanie projektem zgodnie z zakresem, harmonogramem i budżetem projektu
- monitorowanie i raportowanie postępu prac w projekcie
- aktywne zarządzanie ryzykiem projektowym
- ścisła współpraca z IT, Product Ownerami oraz interesariuszami biznesowymi
- budowanie zaangażowania wokół projektu oraz budowanie komunikacji projektowej w organizacji
- określanie priorytetów prac, analiza i kontrola zależności międzyprojektowych
- ciągłe udoskonalanie metodyki wdrażania projektów i efektywności ich realizacji.
Wymagania
- min. 3 projekty wdrożone w roli Kierownika Projektu (preferowane z branży finansowej)
- doświadczenie w prowadzeniu projektów cross-funkcjonalnych mających na celu automatyzację i optymalizację procesów biznesowych, optymalnie w obszarach operacyjnych lub związanych z obsługą klienta lub call-center,
- poparta doświadczeniem umiejętność oceny przydatności dedykowanych technologii informatycznych i ich wykorzystania w projektach optymalizacji i automatyzacji procesów
- praktyczna znajomość narzędzi oraz metod zarządzania zmianą
- bardzo dobra znajomość tematyki i terminologii zarządzania projektami, w szczególności SCRUM, Agile, Prince2 lub PMI
- dobra znajomość pakietu MS Office oraz JIRA
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na prowadzenie projektów z udziałem podmiotów zagranicznych
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie
- elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej
- prywatną opiekę medyczną
- kafeterię My Benefit
- program Work-Life Balance (m.in. grywalizacja firmowa Play BEST)
- dodatkowe benefity dla Pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności
- pracę w grupie pasjonatów i profesjonalistów
- przyjazną kulturę organizacyjną
- odpowiedzialność za strategiczne projekty, których celem jest wdrażanie najnowszych technologii, mające realny wpływ na optymalizację procesów biznesowych
- szkolenia, programy rozwojowe, pracę w zespole Kierowników Projektów, którzy dzielą się wiedzą
Ogłoszenie archiwalne