Oferta pracy

Fortis Investments sp. z o.o.

Project Manager

Fortis Investments sp. z o.o.O firmie

Fortis Investments sp. z o.o.

Jana Pawła II 79

Konin

Fortis, firma specjalizująca się w rynku nieruchomości, współpracująca z czołowymi sieciami handlowymi, obsługująca developerów, właścicieli nieruchomości, inwestorów i inwestująca w nieruchomości aktualnie prowadzi rekrutację do swojego zespołu na stanowisko:

Project Manager
Miejsce pracy: Konin

Opis:

Pracownik odpowiedzialny za nadzór nad realizacją inwestycji w branży deweloperskiej, w tym przygotowanie i kontrolę harmonogramu, kompletowanie dokumentacji projektu oraz przepływ informacji i dokumentów pomiędzy członkami zespołu, a także bieżące raportowanie przebiegu projektów inwestycyjnych.                                       

Typowe zadania:

  • prowadzenie harmonogramów inwestycji i ich bieżąca kontrola;
  • przygotowywanie umów i dokumentów wg wzorów lub we współpracy z prawnikiem;
  • organizacja przepływu dokumentów, raportów oraz informacji w zespole;
  • prowadzenie dokumentacji inwestycji, wymiana korespondencji;
  • uzyskiwanie dokumentów w urzędach;
  • współpraca z architektem, prawnikiem, notariuszem, działem technicznym i innymi specjalistami;
  • kontrola realizacji umów, raportowanie.

Wymagania:

  • oczekiwane wykształcenie wyższe; preferowane ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne;
  • umiejętność doskonałej organizacji pracy własnej oraz planowania zadań;
  • doskonała pamięć oraz umiejętność zajmowania się wieloma inwestycjami jednocześnie;
  • praktyczna znajomość programów Office;
  • mile widziane wcześniejsze doświadczenie z prowadzeniem własnej działalności lub z pracą na podobnym stanowisku lub na stanowisku kierowniczym;
  • umiejętność kreatywnego myślenia i analizowania;
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
  • prawo jazdy;
  • wysoka kultura osobista.

Oferujemy:

  • pracę w Koninie (jednodniowe wyjazdy po kraju 3-4 razy w miesiącu);
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe i motywacyjne;
  • samochód;
  • nowoczesne wyposażenie stanowiska pracy;
  • pracę w zgranym i dynamicznym zespole.
Oferty (CV bez listu motywacyjnego, z klauzulą o możliwości przetwarzania danych osobowych) proszę składać za pomocą przycisku Aplikuj.
Odpowiemy tylko na wybrane propozycje.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Fortis, firma specjalizująca się w rynku nieruchomości, współpracująca z czołowymi sieciami handlowymi, obsługująca developerów, właścicieli nieruchomości, inwestorów i inwestująca w nieruchomości aktualnie prowadzi rekrutację do swojego zespołu na stanowisko:

Project Manager

Opis:

Pracownik odpowiedzialny za nadzór nad realizacją inwestycji w branży deweloperskiej, w tym przygotowanie i kontrolę harmonogramu, kompletowanie dokumentacji projektu oraz przepływ informacji i dokumentów pomiędzy członkami zespołu, a także bieżące raportowanie przebiegu projektów inwestycyjnych.                                       

Typowe zadania:

  • prowadzenie harmonogramów inwestycji i ich bieżąca kontrola;
  • przygotowywanie umów i dokumentów wg wzorów lub we współpracy z prawnikiem;
  • organizacja przepływu dokumentów, raportów oraz informacji w zespole;
  • prowadzenie dokumentacji inwestycji, wymiana korespondencji;
  • uzyskiwanie dokumentów w urzędach;
  • współpraca z architektem, prawnikiem, notariuszem, działem technicznym i innymi specjalistami;
  • kontrola realizacji umów, raportowanie.

Wymagania:

  • oczekiwane wykształcenie wyższe; preferowane ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne;
  • umiejętność doskonałej organizacji pracy własnej oraz planowania zadań;
  • doskonała pamięć oraz umiejętność zajmowania się wieloma inwestycjami jednocześnie;
  • praktyczna znajomość programów Office;
  • mile widziane wcześniejsze doświadczenie z prowadzeniem własnej działalności lub z pracą na podobnym stanowisku lub na stanowisku kierowniczym;
  • umiejętność kreatywnego myślenia i analizowania;
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
  • prawo jazdy;
  • wysoka kultura osobista.

Oferujemy:

  • pracę w Koninie (jednodniowe wyjazdy po kraju 3-4 razy w miesiącu);
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe i motywacyjne;
  • samochód;
  • nowoczesne wyposażenie stanowiska pracy;
  • pracę w zgranym i dynamicznym zespole.
Oferty (CV bez listu motywacyjnego, z klauzulą o możliwości przetwarzania danych osobowych) proszę składać za pomocą przycisku Aplikuj.
Odpowiemy tylko na wybrane propozycje.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne