Oferta pracy

Project Manager

Emitel S.A.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Kraków, małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 7 dni temu
  • Kontrakt B2B
  • Kierownik / Koordynator

Emitel S.A.

Emitel to najważniejszy operator naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej w Polsce. Od lat dzięki nam sygnały telewizji mogą być odbierane we wszystkich polskich domach. Pracujemy ponadto nad cyfryzacją radia, projektujemy i instalujemy najnowocześniejsze systemy łączności bezprzewodowej, uczestniczymy w tworzeniu inteligentnych miast oraz włączamy się w prace nad siecią 5G.

Project Manager

Zadania:

  • zarządzanie projektem wdrożenia lub upgradu systemu ERP we współpracy z dostawcami
    oraz zespołem projektowym
  • planowanie pracy własnej i zespołu projektowego w ramach prowadzonego projektu
  • prowadzenie kontroli zakresu i zgodności z harmonogramem
  • raportowanie o statusie realizacji projektu
  • zarządzanie analizą procesów i potrzeb biznesowych oraz przekładaniem ich na wymagania funkcjonalne
  • zarządzanie zmianą
  • zarządzanie ryzykiem
  • zarządzanie jakością
  • zarządzanie przeprowadzeniem szkoleń dla użytkowników system
  • aktywne poszukiwanie rozwiązań dla problemów użytkowników systemu
  • wsparcie użytkowników systemu na każdym etapie wdrożenia
  • ocena wycen i szacunków pracochłonności zadań dostawców
  • monitorowanie i raportowanie wykonania budżetu projektu
  • delegowanie zadań

Oczekiwania:

  • minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu wdrożeniami systemów klasy ERP ze szczególnym uwzględnieniem wdrożeń w firmach telekomunikacyjnych
  • doświadczenie w prowadzeniu projektów metodologią PRINCE2 lub PMI
  • umiejętność budowania i wdrażania planów projektowych oraz monitorowania postępów projektu
  • umiejętność analizy i definiowania ryzyka w poszczególnych obszarach, znajdowanie rozwiązań
    i doprowadzanie do ich wdrożenia
  • biegła znajomość narzędzi planowania i zarządzania projektami oraz wiedza w zakresie metodyki zarządzania potwierdzoną certyfikatami
  • umiejętność kierowania zespołem
  • wysokie umiejętności komunikacyjne, prezentacyjne i negocjacyjne
  • umiejętność wywierania wpływu i zarządzania zmianą
  • doświadczenie w zarządzaniu budżetem projektowym
  • umiejętność tworzenia koncepcji i strategii wdrożenia
  • determinacja i orientacja na cel

Oferujemy

  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę
    w prestiżowej i stabilnej firmie
  • Współpracę w ramach umowy B2B na czas trwania projektu (kilkanaście miesięcy)

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy