Oferta pracy

Project Manager

Forbis Group Sp. z o.o. O firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 20 dni temu
  • Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Menedżer

Forbis Group istnieje na rynku nieruchomości komercyjnych od 2011 roku.

Obecnie jesteśmy jednym z czołowych krajowych dostawców kompleksowych usług fit-outowych powierzchni biurowych oraz komercyjnych, w tym dla branży HoReCa oraz retail.

Naszą siłą są ludzie - zespół młodych, kreatywnych projektantów, doświadczonych project managerów, sprawdzonych ekip budowlanych i zaufanych podwykonawców, którzy razem zapewniają wysoki profesjonalizm na każdym etapie realizacji projektu.

Świadczymy usługi projektowe, budowlano-instalacyjne oraz dostarczamy meble, przygotowując lokali naszych Klientów pod klucz. Zapewniamy wyposażenie najwyższej jakości, dostosowane do indywidualnych potrzeb naszych Klientów. Przy każdej realizacji dokładamy wszelkich starań, aby powstałe wnętrze stało się idealną wizytówką ich działalności.

W związku z prowadzonym projektem szukamy odpowiedzialnej osoby na stanowisko
Project Manager

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie procesu realizacji inwestycji polegających na remontach, fiat-outach powierzchni komercyjnych w budynkach biurowych i galeriach handlowych
  • Reprezentowanie Forbis Group we wszystkich zagadnieniach związanych z prowadzonymi robotami oraz współpraca z zarządcami budynków i innych obiektów
  • Utrzymywanie na stałym, wysokim jakościowo poziomie wszystkich procedur;
  • Kontrola i dbałość o realizacje Inwestycji;
  • Kontrola i raportowanie kosztów Inwestycji raz na tydzień do Zarządu Spółki Forbis Group;
  • Stworzenie, kontrola i aktualizacja harmonogramu realizacji Inwestycji;
  • Przejęcie placu budowy wraz z jego przeglądem określającym warunki placu budowy;
  • Przeprowadzenie całego procesu realizacji Inwestycji w sposób zapewniający uzyskanie optymalnej pod względem jakości, ceny i harmonogramu oferty;
  • Współpraca z kosztorysantem nad zagadnieniami wycen robót;
  • Kontrola postępu prac poszczególnych Podwykonawców oraz odzwierciedlenie stanu postępu robót w dokumentach związanych z dokonywanymi płatnościami;
  • Zorganizowanie i przeprowadzenie procesów odbiorowych z Zamawiającym oraz z Podwykonawcami wraz ze spisaniem protokołów odbiorów technicznych i końcowych oraz wyodrębnienie listy usterek koniecznych do usunięcia w ramach robót realizowanych przez Podwykonawców;
  • Zarządzanie procesem usuwania usterek zawartych w protokole odbioru;
  • Zabezpieczenie wszystkich dokumentów formalnych wydawanych przez Zespół Projektu, dostarczanych przez Podwykonawców przez cały czas trwania realizacji Inwestycji do czasu zakończenia prac i przekazanie tej dokumentacji Zamawiającemu;
  • Koordynacja projektowa między projektantem a podwykonawcami

Wymagania:

  • Wykształcenie techniczne budowlane/ projektowe
  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu i nadzorowaniu prac budowlanych 
  • Dyspozycyjność i dynamiczny styl pracy
  • Praca na terenie Katowic/Krakowa

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycie doświadczenia przy ciekawych projektach
  • Pracę w przyjaznej atmosferze
  • Perspektywy dłuższej współpracy
  • Narzędzia pracy: telefon i komputer służbowy
  • Benefity: prywatna opieka medyczna, karta sportowa
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania oraz podanie oczekiwanego wynagrodzenia netto.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy