Oferta pracy

Project Manager

LPP S.A.

  • Bagrowa 7, Podgórze, Kraków
    Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło 23 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • praca stacjonarna
  • rekrutacja zdalna

LPP S.A.

Bagrowa 7

Podgórze

Kraków

Twój zakres obowiązków

  • Organizacja i nadzór nad procesem negocjacyjnym i projektowo-budowlanym nowych salonów,

  • Realizacja procesu inwestycyjnego w założonym harmonogramie i budżecie

  • Negocjacje załączników technicznych z przedstawicielami Centrów Handlowych

  • Weryfikacja stanu technicznego lokali na potrzeby realizacji przyszłych salonów

  • Opracowywanie wstępnych budżetów inwestycji

  • Kompletowanie materiałów koniecznych do rozpoczęcia procesu projektowego

  • Koordynacja procesu projektowego

  • Nadzór nad realizacją inwestycji, zgodnie z umowami najmu oraz w zakresie realizacji standardów technicznych LPP

  • Odbiory techniczne salonów

  • Weryfikacja wycen podwykonawców pod kątem technicznym i finansowym

  • Przekazywanie obiektów do Działu Handlowego

  • Sporządzanie raportów/podsumowań z przebiegu procesu

  • Formalne i finansowe rozliczenie inwestycji

Nasze wymagania

  • Posiadasz wykształcenie techniczne i/lub ugruntowaną wiedzę techniczną z zakresu inwestycji budowlanych

  • Posiadasz min. 4-letenie doświadczenie w zarządzaniu projektami

  • Znasz programy pakietu MS Office (Excel, Word), znajomość programu MS Project będzie dodatkowym atutem

  • Posiadasz umiejętność czytania rysunku technicznego

  • Posiadasz prawo jazdy kat. B

  • Jesteś gotowa/y do wyjazdów służbowych

  • Posiadasz umiejętności negocjacyjne

  • Jesteś komunikatywna/y, pozytywnie nastawiona/y i lubisz pracę zespołową

Mile widziane

  • Posiadasz doświadczanie we współpracy z Centrami Handlowymi

  • Znasz język angielski na poziomie komunikatywnym

To oferujemy

  • Możliwość zdobycia doświadczenia i nauki w niezwykle dynamicznie rozwijającym się środowisku

  • Pracę w rodzinnej firmie o międzynarodowym zasięgu

  • Możliwość poznawania świata mody od podszewki

  • Relokacyjny bonus finansowy

  • Nowoczesne biuro i narzędzia pracy

  • Nieformalną atmosferę w profesjonalnym zespole

  • Umowę o pracę bez okresu próbnego

  • Opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach

  • 25% zniżki na zakupy w salonach marek LPP - dla Ciebie i Twoich bliskich

  • Dostęp do platformy e-learningowej z bogatą ofertą darmowych kursów

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • dofinansowanie nauki języków

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • brak dress code’u

  • parking dla pracowników

  • pakiet relokacyjny

  • inicjatywy dobroczynne

  • dofinansowanie prywatnej opieki medycznej

  • dofinansowanie ubezpieczenia na życie

  • owocowe czwartki

  • prezenty świąteczne

LPP S.A.

Jesteśmy polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Zarządzamy 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Przez 30 lat z sukcesem prowadzimy działalność w Polsce i za granicą, sprzedając dziś stacjonarnie kolekcje na 25 rynkach, w tym w tak prestiżowych stolicach jak Londyn, Berlin czy Tel Awiw.

Jesteśmy ambitni, wciąż szukamy nowych wyzwań i dążymy do tego, by stawać się coraz lepszymi. Naszą największą siłą jest nasz zespół. Tworzą go ponad 22 tysiące utalentowanych i zaangażowanych osób, które pracują w naszych biurach i salonach sprzedaży. To dzięki ich pasji i energii wciąż mamy odwagę sięgać po więcej!

Chcesz być częścią czegoś wyjątkowego? Dołącz do nas!

Przewiń do profilu firmy