Oferta pracy

Project Manager

BEST S.A.O firmie

  • mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Starszy specjalista (Senior)

Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy.

BEST S.A. to jedna z czołowych polskich firm finansowych, od 1997 roku notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma ogromne znaczenie.

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: 

Project Manager

Miejsce pracy: cała Polska, praca zdalna

Project Manager

Główne zadania

  • zarządzanie projektami wspierającymi realizację strategicznych celów spółki
  • zarządzanie projektem zgodnie z zakresem, harmonogramem i budżetem projektu
  • monitorowanie i raportowanie postępu prac w projekcie
  • aktywne zarządzanie ryzykiem projektowym
  • ścisła współpraca z IT, Product Ownerami oraz interesariuszami biznesowymi
  • budowanie zaangażowania wokół projektu oraz budowanie komunikacji projektowej w organizacji
  • określanie priorytetów prac, analiza i kontrola zależności międzyprojektowych
  • ciągłe udoskonalanie metodyki wdrażania projektów i efektywności ich realizacji.

Wymagania

  • min. 3 projekty wdrożone w roli  Kierownika Projektu (preferowane z branży finansowej)
  • doświadczenie w prowadzeniu projektów cross-funkcjonalnych mających na celu automatyzację i optymalizację procesów biznesowych, optymalnie w obszarach operacyjnych lub związanych z obsługą klienta lub call-center,
  • poparta doświadczeniem umiejętność oceny przydatności dedykowanych technologii informatycznych i ich wykorzystania w projektach optymalizacji i automatyzacji procesów
  • praktyczna znajomość narzędzi oraz metod zarządzania zmianą
  • bardzo dobra znajomość tematyki i terminologii zarządzania projektami, w szczególności SCRUM, Agile, Prince2 lub PMI
  • dobra znajomość pakietu MS Office oraz JIRA
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na prowadzenie projektów z udziałem podmiotów zagranicznych

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie
  • elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej
  • prywatną opiekę medyczną
  • kafeterię My Benefit
  • program Work-Life Balance (m.in. grywalizacja firmowa Play BEST)
  • dodatkowe benefity dla Pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności
  • pracę w grupie pasjonatów i profesjonalistów
  • przyjazną kulturę organizacyjną
  • odpowiedzialność za strategiczne projekty, których celem jest wdrażanie najnowszych technologii, mające realny wpływ na optymalizację procesów biznesowych
  • szkolenia, programy rozwojowe, pracę w zespole Kierowników Projektów, którzy dzielą się wiedzą

Ogłoszenie archiwalne