Oferta pracy

Project Manager - rynek nieruchomości komercyjnych/ retail

EPP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

EPP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

al. Jana Pawła II 22

Warszawa

Jesteśmy największym właścicielem galerii handlowych w Polsce. Nasze nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu. W związku z dynamicznym rozwojem naszej organizacji, poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko:

Project Manager
(rynek nieruchomości komercyjnych/ retail)

Zadania:

  • Przygotowanie i samodzielna realizacja projektów komercyjnych (fit-out, capex, rozbudowy, przebudowy) zgodnie z przyjętymi standardami,
  • W uzgodnieniu z leasing managerem przygotowywanie załączników do umów najmu
  • Koordynacja procesu uzyskania pozwolenia na budowę, zgłoszeń, oraz innych decyzji administracyjnych lub uzgodnień niezbędnych do realizacji projektów
  • Kontakt z urzędami oraz gestorami mediów. Uzgodnienie umów na dostawę mediów,
  • Koordynacja wyboru biur architektonicznych, firm wykonawczych, zewnętrznych Project Managerów, Cost Managerów, zespołu inspektorów oraz innych konsultantów zewnętrznych,
  • Przygotowanie wycen wstępnych dla planowanych inwestycji,
  • kontrola kosztów realizacji inwestycji zgodnie z zatwierdzonym budżetem,
  • Koordynacja przygotowania koncepcji architektonicznej oraz funkcjonalnej, projektów wykonawczych, budowlanych i przetargowych dla nowych inwestycji,
  • Prowadzenie inwestycji zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem prac w tym stała weryfikacja zawansowania prowadzonych prac, podejmowanie działań zaradczych w przypadku opóźnień.
  • Koordynacja stron procesu przygotowawczego i budowlanego (Projektantów, firm wykonawczych, firm doradczych, zespołu leasingu, cost managera, zespołu Property Managera)
  • Koordynacja i odbiór prac budowlano – instalacyjnych,
  • Opiniowanie/tworzenie budżetów rocznych (CAPEX) dla obiektów/zadań
  • Oddanie inwestycji do użytku oraz koordynacja usuwania wad,
  • Raportowanie realizacji zadań zgodnie z procedurami spółki.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • Minimum 3 lata doświadczenia w zakresie samodzielnej koordynacji i odbiorów prac na obiektach handlowych (budowa, fit-out, re-fitout)- warunek konieczny
  • Odporność na stres
  • Dobra znajomość MS Office/MS Project
  • Gotowość do częstych podróży służbowych na terenie kraju
  • Dobra znajomości języka angielskiego.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne.
  • Prawo jazdy kat. B. mobilność.

Co oferujemy w zamian?

 

  • działania rozwojowe w ramach zgłoszonych potrzeb
  • udział w ciekawych projektach, których możesz być inicjatorem!
  • prywatną opiekę medyczną
  • kartę multisport
  • dostęp do sportowej platformy społecznościowej, z atrakcyjnym fitmarketem
  • integracje mniejsze i większe
  • owoce w biurze
  • pyszną kawę lub herbatę
  • dodatkowe urlopy dla rodziców
  • vouchery świąteczne
  • paczki dla dzieci
  • i wiele wiele innych…

Osoby zainteresowane prosimy o przysyłanie aplikacji zamieszczoną klauzulą dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji za pomocą przycisku aplikuj.

 

 

Z góry dziękujemy za nadesłane zgłoszenia i jednocześnie uprzejmie informujemy,
że
zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do EPP Sp. z o.o. zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy