Oferta pracy

Project Manager / Service Manager

PwC IT Services Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)

Technologie, których używamy

Wymagane

  • Salesforce

  • .NET

O projekcie

PwC IT Services to świetne miejsce do pracy dla osób ambitnych, otwartych i odpowiedzialnych. Od 2005 roku wdrażamy dla naszych klientów najbardziej innowacyjne rozwiązania z obszaru Customer Experience. Jesteśmy partnerami największych dostawców oprogramowania na świecie - Salesforce, Microsoft, Mulesoft i wielu innych. Wierzymy, że na nasz sukces składają się nie tylko nowoczesne technologie, z których korzystamy, ale przede wszystkim dobrze wyszkoleni, kompetentni ludzie. Tworząc nasze rozwiązania patrzymy w przyszłość, pomagając naszym klientom szybciej się rozwijać.

Wiesz co oznacza skrót AMS? Nie? Już wyjaśniamy. AMS = Application Maintenance and Support (albo jeśli ktoś woli: Ależ Mamy Szczęście!).

Utrzymanie oznacza, że nasi IT Ninja czyhają na pierwsze oznaki kłopotów i działają zanim cokolwiek się stanie. Wsparcie oznacza, że pędzimy z pomocą, gdy tylko coś nieprzewidzianego wywoła kłopoty. Ponadto dostarczamy udoskonalenia i nowe funkcjonalności, tak, by aplikacje mogły rosnąć wraz z biznesem naszych klientów.

Jesteśmy cichymi bohaterami. a naszym nemezis są bezlitosne macierze SLA. Chwalą nas, na obu półkulach, od Nowej Fundlandii po Singapur, w kilku językach, choć najczęściej po angielsku i polsku. Fiksujemy, CR-ujemy, dokumentujemy, doglądamy KPI,oraz szkolimy klientów. Dzięki nam samoloty latają, satelity odbijają sygnały, wydawnictwa produkują, samochody zostają dostarczone na czas do Klientów. Im lepiej działamy, tym mniej zauważalni jesteśmy. Czym my osobiście chcielibyśmy się pochwalić?

Jesteśmy zgranym teamem i lubimy to co robimy!

Twój zakres obowiązków

  • Nadzorowanie pracy zespołu zajmującego się utrzymaniem aplikacji

  • Koordynowanie i wspieranie pracowników w celu osiągania założonych celów oraz poziomu efektywności (KPI, SLA)

  • Utrzymywanie kontaktu z klientem wewnętrznym i zewnętrznym

  • Przygotowywanie wkładu merytorycznego do ofert sprzedażowych

  • Sporządzanie raportów z prowadzonych projektów

Nasze wymagania

  • Wysoko rozwinięte zdolności liderskie i interpersonalne

  • Umiejętność rozwiązywania problemów i prowadzenia rozmów z ludźmi na różnym poziomie w organizacji

  • Minimum trzyletnie doświadczenie w pracy w branży IT

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

  • Umiejętność pracy pod presją czasu

  • Poczucie humoru

Mile widziane

  • Doświadczenie w zarządzaniu ludźmi

  • Wyższe wykształcenie (bądź w trakcie studiów) w obszarze informatycznym/telekomunikacyjnym

  • Umiejętność programowania/testowania/analizy

  • Znajomość dobrych praktyk ITIL v3

  • Znajomość języka niemieckiego na komunikatywnym poziomie

Takie dajemy możliwości rozwoju

  • branżowe platformy e-learningowe

  • budżet rozwojowy

  • konferencje w Polsce

  • konferencje zagraniczne

  • szkolenia wewnątrzfirmowe

  • szkolenia zewnętrzne

  • treningi umiejętności miękkich

  • wsparcie merytoryczne od liderów technologicznych

  • wsparcie w przygotowaniu do bycia prelegentem

  • wspieramy wydarzenia dla IT

  • wymiana wiedzy technicznej w firmie

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie

  • Ciekawą pracę w gronie profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach

  • Kontakt z najnowszymi technologiami i trendami rynku IT

  • Możliwość rozwijania kompetencji i zdobycia doświadczenia przy rozwoju systemów informatycznych dla największych polskich i europejskich firm

  • Dogodną lokalizację pracy

  • Prywatną opiekę medyczną oraz kartę Multisport

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • opieka stomatologiczna