Oferta pracy
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Arche Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w: Jagiellońska 6/8, 40-035 Katowice (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: [email protected]
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Project Manager (techniczno-handlowy)

Arche Consulting Sp z o.o.

  • dolnośląskie

    dolnośląskie
  • ważna jeszcze dzień
    do: 27 cze 2022
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • praca zdalna

Rekrutujemy dla

Nasz Klient to grupa o międzynarodowym zasięgu, oferująca zaawansowane produkty i rozwiązania z zakresu budownictwa energooszczędnego.

Twój zakres obowiązków

  • koordynacja projektów od fazy koncepcji po realizację,

  • wsparcie techniczne i merytoryczne dla klientów w trakcie trwania realizowanego projektu,

  • analiza poprawności zapisów w umowie i projektach, nadzorowanie zmian,

  • dbanie o prawidłowe i terminowe realizowanie kontraktu,

  • odpowiedzialność za wprowadzenie nowych produktów na rynek Polski,

  • promocja gotowych produktów,

  • współpraca z grupą odbiorców ( m.in. biura projektowe i inżynieryjne ),

  • rozwój nowych wyrobów i kompleksowych rozwiązań dla klientów,

  • ścisła współpraca z działem handlowym w zakresie obsługi klientów,

  • współpraca z działem rozwoju produktów i certyfikacji.

Wymagania pracodawcy

  • wykształcenie wyższe techniczne ( preferowane budownictwo ),

  • minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku techniczno-handlowym,

  • doświadczenie w zakresie zarządzania projektami dla rozwiązań technicznych,

  • bardzo dobra znajomość programu AutoCad,

  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej,

  • znajomość branży budowlanej będzie dodatkowym atutem,

  • dobra znajomość języka angielskiego,

  • wysokie kompetencje interpersonalne – umiejętność budowania partnerskich relacji z klientami,

  • samodzielność, samodyscyplina i dobra organizacja pracy,

  • mobilność, prawo jazdy kat. B.

Pracodawca oferuje

  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia plus premie uzależnione od wyników,

  • samodzielne stanowisko w międzynarodowej grupie, będącej liderem na rynku,

  • duże możliwości rozwoju w ramach organizacji,

  • samochód służbowy klasy premium,

  • bogaty pakiet benefitów.