dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Project Manager
emagine sp. z o.o
- Domaniewska 39A, Mokotów, WarszawaWarszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
- kontrakt B2B
- pełny etat
- menedżer
- praca hybrydowa
- Praca od zaraz
- rekrutacja zdalna
- запрошуємо працівників з України

emagine sp. z o.o
Domaniewska 39A
Mokotów
Warszawa
Technologie, których używamy
System operacyjny
O projekcie
• Branża: Finanse
• Lokalizacja: Warszawa (40% zdalnie)
• Współpraca typu: B2B
• Stawka: do 140 zł/h netto + VAT
• Start: ASAP
Twój zakres obowiązków
1. Strategiczna Mapa Zmian (Strategic Road Maps):
• Dostarczanie aktualnych danych i planów dla zarządzanych projektów.
2. Cykl kwartalny (Quarterly Planning):
• Dostarczanie aktualnych danych i planów dla zarządzanych projektów, inicjatyw, zmian.
• Przygotowywanie kluczowych kwartalnych wniosków z projektów (lessons learned).
3. Portfel zmian (Change Portfolio):
• Samodzielnie zarządzanie przydzielonymi projektem/ inicjatywą/CR
• Bezpośrednia współpraca z Właścicielem Biznesowym, Komitetem Sterującym, Zarządem, HQ.
• Wskazywanie zadań niezbędnych do realizacji.
4. Zarządzanie zadaniami (Project & Major Task management):
• Przygotowywanie i aktualizacja całościowych harmonogramów projektu, zapewnianie realizacji projektu zgodnie z harmonogramem.
• Zarządzanie budżetem projektowym w obszarze DRB.
• Identyfikacja i eskalacja ryzyka do Właściciela Biznesowego, Komitetu Sterującego lub PAB.
• Cykliczne monitorowanie ryzyka w ramach raportów i spotkań statusowych.
• Organizacja cyklicznych spotkań zespołu projektowego, Komitetu Sterującego oraz udział w spotkaniach PAB dotyczących projektu.
• Dbanie o skuteczną komunikację w ramach procesu zarządzania projektem oraz z dostawcami (z wyłączeniem dostawców IT) i pracownikami.
• Dostarczanie dokumentów Test Concept do Koordynatora Testów wyznaczonego w ramach projektu/inicjatywy.
• Dokumentowanie i raportowanie w ramach projektu zgodne z metodyką prowadzenia projektu oraz procesem Zarządzania Projektami.
5. Zarządzanie współzależnościami (Dependency management):
• Identyfikacja i zarządzanie zależnościami na poziomie projektu i z innymi projektami.
6. Obszar zarządzania zasobami (Resource management):
• Określanie zasobów niezbędnych do realizacji projektu/inicjatywy (DRB, IT, Biznes). oraz potwierdzanie ich alokacji z IT Domain Leaderem oraz Szefem Kanału i/lub Dyrektorami.
• Wspieranie Szefa Kanału i/lub Dyrektorów w przypisaniu zasobów biznesowych niezbędnych do realizacji projektu/inicjatywy.
• Zapewnianie aktualnych danych dotyczące alokacji zasobów w systemie (np. JIRA Tempo Planner) - zasoby DRB, IT oraz biznesowe.
• Zapewnianie jakość i kompletność komunikacji pomiędzy Zespołem Projektowym, Kierownikiem Projektu i/lub Właścicielem Biznesowym i IT PMem.
Nasze wymagania
Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne.
Posiadanie podstawowej wiedzy technicznej z zakresu wytwarzania oprogramowania (etapy, środowiska, testy, produkty, umowy wdrożeniowe, jednostki zaangażowane).
Rozumienie potrzeb biznesowych (praca z wymaganiami, cykl życia produktu, orientacja na wynik).
Doświadczenie w zarządzaniu wszystkimi etapami projektu.
Zarządzanie zakresem, ryzykiem, problemami, zmianą, harmonogramem i komunikacją.
Znajomość Waterfall a także metodologii Scrum/Agile.
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
Mile widziane
Doświadczenie na analogicznym stanowisku w administrowaniu aplikacjami lub serwerami aplikacji (minimum 2 lata).
Komercyjne doświadczenie w skalowaniu i optymalizacji aplikacji chmurowych.
Doświadczenie w automatyzacji procesów CI/CD.
Doświadczenie we wdrażaniu i konfiguracji aplikacji opartych o stos technologiczny .NET, np. IIS, WCF, a także ELK, RabbitMQ, HashiCorp Consul.
Doświadczenie z platformami i technologiami konteneryzacji.
Tak organizujemy naszą pracę
Tak pracujemy
- agile
- scrum
- waterfall
Takie dajemy możliwości rozwoju
szkolenia wewnątrzfirmowe
wymiana wiedzy technicznej w firmie
To oferujemy
Ciekawe oraz stabilne projekty rozwojowe i długofalową współpracę.
Atrakcyjne wynagrodzenie w modelu B2B uzależnione od posiadanych kompetencji i doświadczenia.
Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karty Multisport.
Okolicznościowe, firmowe spotkania integracyjne.
Program rekomendacji.
Aplikacja mobilna emagine Consult – łatwe raportowanie czasu pracy, szybki dostęp do nowych ofert.
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
dofinansowanie szkoleń i kursów
elastyczny czas pracy
owoce
spotkania integracyjne
firmowa biblioteka
brak dress code’u
kawa / herbata
napoje
strefa relaksu
dofinansowanie wypoczynku
paczki świąteczne
świętowanie urodzin
emagine sp. z o.o
emagine is a reputable IT and business consultancy established in 1986, with its headquarters in Denmark and multiple departments in various countries including Poland, Sweden, Norway, France, the UK, Germany, the Netherlands, and India. We offer high-end consulting services, including Nearshoring as a Service, Team extension, and Managed Services, through our extensive network of experts. We are currently looking for talented individuals to join our team in various open positions. Let's stay in touch and explore the opportunities together.