Tetris Poland Sp. z o.o.

Project Manager

Tetris Poland Sp. z o.o.O firmie

  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ważna jeszcze 6 dni
    do: 3 kwi 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Międzynarodowa firma Tétris to ekspert w dziedzinie aranżacji powierzchni biurowych, handlowych, hotelowych i logistycznych. Firma powstała w 2003 roku i od tego czasu realizuje projekty w 16 krajach świata. Naszą misją jest tworzenie przestrzeni, które będą kluczowym czynnikiem sukcesu biznesu naszych klientów. Pionier w realizacji projektów Design&Build i mocnej pozycji rynkowej. Dołącz do naszego zespołu!

Trwa rekrutacja na stanowisko:

PROJECT MANAGER

Miejsce pracy: Wrocław
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
WYMAGANIA:
  • Wybór podwykonawców/dostawców poszczególnych zakresów robót dla przydzielonego projektu oraz podpisywanie umów z wybranymi oferentami
  • Dobór i nadzór pracowników budowlanych (z posiadanych zasobów firmy/firm zewnętrznych.) dla przydzielonego projektu
  • Prowadzenie przydzielonego projektu w ramach określonego budżetu i harmonogramu robót.
  • Tworzenie/aktualizowanie harmonogramów prowadzonych robót (Ms Project)
  • Analiza przydzielonego projektu oraz kosztorysowanie ewentualnych powstałych kosztów dodatkowych
  • Bezpośredni kontakt z klientem w ramach przydzielonego projektu
  • Wykonywanie dokumentacji powykonawczej prowadzonych robót
  • Ukończone studia magisterskie (budownictwo) – uprawnienia mile widziane
  • Dobra Znajomość programów AutoCad, Ms Office (w tym Ms Project), Norma Pro (mile widziane)
  • Zdolność dobrej organizacji pracy oraz przywiązywania uwagi do detali
  • Umiejętność dobrej pracy pod presją czasu
  • Uprawnienia budowlane wykonawcze
  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów adaptacji powierzchni biurowo-usługowych (nadzór zakresu architektury oraz wszelkich branż instalacyjnych)
OFERUJEMY:
  • Umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Pracę wśród osób skupionych na wspólnym budowaniu sprawnie działającej struktury zespołu.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

PROJECT MANAGER

  • Wybór podwykonawców/dostawców poszczególnych zakresów robót dla przydzielonego projektu oraz podpisywanie umów z wybranymi oferentami
  • Dobór i nadzór pracowników budowlanych (z posiadanych zasobów firmy/firm zewnętrznych.) dla przydzielonego projektu
  • Prowadzenie przydzielonego projektu w ramach określonego budżetu i harmonogramu robót.
  • Tworzenie/aktualizowanie harmonogramów prowadzonych robót (Ms Project)
  • Analiza przydzielonego projektu oraz kosztorysowanie ewentualnych powstałych kosztów dodatkowych
  • Bezpośredni kontakt z klientem w ramach przydzielonego projektu
  • Wykonywanie dokumentacji powykonawczej prowadzonych robót
  • Ukończone studia magisterskie (budownictwo) – uprawnienia mile widziane
  • Dobra Znajomość programów AutoCad, Ms Office (w tym Ms Project), Norma Pro (mile widziane)
  • Zdolność dobrej organizacji pracy oraz przywiązywania uwagi do detali
  • Umiejętność dobrej pracy pod presją czasu
  • Uprawnienia budowlane wykonawcze
  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów adaptacji powierzchni biurowo-usługowych (nadzór zakresu architektury oraz wszelkich branż instalacyjnych)
  • Umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Pracę wśród osób skupionych na wspólnym budowaniu sprawnie działającej struktury zespołu.

Ogłoszenie archiwalne