Oferta pracy

Project Manager (wsparcie Zarządu)

Nomad Electric Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Nomad Electric Sp. z o.o.

Puławska 2

Warszawa

Nomad Electric należy do Grupy R. Power – lidera w segmencie wielkoskalowej fotowoltaiki z portfelem inwestycji ponad 1 GW. Specjalizujemy się w kompleksowym rozwoju wielkopowierzchniowych projektów elektrowni słonecznych: projektujemy, budujemy, zarządzamy ruchem i serwisujemy farmy PV. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na następujące stanowisko:

Project Manager (wsparcie Zarządu)

Miejsce pracy: Warszawa (biuro przy ul. Puławskiej 2)/ praca zdalna do uzgodnienia

Opis stanowiska

  • Szukamy osoby, która wesprze i odciąży Zarząd spółki (CEO, CTO) w zakresie koordynacji realizacji programu inwestycyjnego (budowa farm fotowoltaicznych). Uwaga doświadczenie w branży energetycznej nie jest wymagane/ kluczowe – o czym piszemy poniżej.
  • Rolą PM będzie w szczególności bieżący monitoring i komunikacja statusu prac budów w stosunku do harmonogramów, identyfikacja ryzyk w realizacji projektów, planowanie cash flow (przepływów pieniężnych), itp.
  • Praca obejmuje bliską współpracę z Kierownikami Budów, Zarządem oraz przedstawicielami Inwestora.
  • PM będzie odpowiedzialny również za wypracowanie narzędzi, procesów i raportów dot. zarządzania programem, a następnie ich wdrożenie.
  • Dodatkowo będzie realizować inne zadania związane z rozwojem spółki – np. pomoc w budowie nowych linii biznesowych, wdrożenie procesów/ narzędzi do optymalizacji obiegu/ statusu dokumentów, itp. usprawniające prace w całej firmie.
  • Wsparcie Zarządu w pracy back office, obsłudze nowych klientów, negocjowaniu i redagowaniu umów, itp.
  • Obsługa Inwestora w zakresie bieżących zapytań, udzielania odpowiedzi, przygotowywania raportów, itp.

Wymagania

  • Jesteśmy w stanie dostosować rolę do „seniority kandydata” – oczekiwany poziom doświadczenia zawodowego, to co najmniej 7+ lat, w tym 2 lata w podobnej roli. W indywidualnych przypadkach rozważymy kandydatów z mniejszym stażem, ale z dużym potencjałem rozwoju, wysokim poziomem ambicji.
  • Wykształcenie wyższe / doświadczenie biznesowe (zarządzanie, finanse, itp.) lub techniczne (energetyka, elektro-energetyka, budownictwo).
  • Rola wymaga dużej elastyczności, chęci i umiejętności szybkiego uczenia się: współpraca z Zarządem w wielu obszarach od kwestii technicznych, operacyjnych, analitycznych poprzez finansowe.
  • Wysokie umiejętności analityczne. Kluczowa jest ultra biegła znajomość MS Excel oraz umiejętność prezentacji danych w estetyczny i ustrukturyzowany sposób (Power Point, Word).
  • Doświadczenie praktyczne w koordynacji projektów lub certyfikat z zakresu metodyki zarządzania projektami.
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne (w tym prowadzenie telekonferencji / wideokonferencji) – koordynacja pracy wielu osób, w tym komunikacja z Inwestorem (fundusze inwestycyjne) lub jego przedstawicielem (Assets Manager).
  • Doświadczenie w podobnej roli, najlepiej w organizacji o wysokich standardach pracy i w międzynarodowym otoczeniu.
  • Zaawansowany język angielski w mowie i piśmie (analiza umów w języku angielskim, opracowanie prezentacji, komunikacja „on daily basis”).
  • Finalnie w roli sprawdzi się wyłącznie osoba proaktywna, z dużym nastawieniem na realizację celu.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w największej i najbardziej renomowanej firmie w branży PV.
  • Bardzo ciekawy projekt, z pełną samodzielnością, umożliwiający stworzenie własnego zespołu i procesów.
  • Możliwość dynamicznego rozwoju w spółce będącej na froncie transformacji energetycznej.
  • Praca bezpośrednio z zarządem spółki.
  • Profesjonalny, energiczny zespół z dużą dawką pozytywnej energii.
  • Brak nonsensów korporacyjnych, szybka decyzyjność, brak biurokracji.
  • Spora elastyczność w zakresie pracy zdalnej / home office.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez przycisk APLIKUJ (w tytule wiadomości wpisując nazwę stanowiska)

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Nomad Electric Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest Nomad Electric Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 2. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy