dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyProject Manager
Sescom S.A.
zachodniopomorskie
zachodniopomorskie- ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
- umowa o pracę, kontrakt B2B
- pełny etat
- menedżer
- praca zdalna
Twój zakres obowiązków
prowadzenie projektów budowlanych w sektorze retail/fitout/HORECA realizowanych przez Spółkę,
nadzór i koordynacja procesu projektowania i realizacji obiektów handlowych oraz remontów generalnych zarówno pod kątem technicznym jak i formalnym,
analiza dokumentów, pozyskanie niezbędnych pozwoleń/uzgodnień (w tym administracyjnych),
uczestnictwo i pełny nadzór w poszczególnych fazach przygotowania i realizacji projektu,
przygotowanie i weryfikacja przedmiarów i kosztorysu projektu,
zarządzanie i koordynacja uczestników (projektanci, dostawcy, wykonawcy, konsultanci, klient) projektu w trakcie jego trwania,
zarządzenie budżetem i harmonogramem inwestycji wraz z rozliczeniem finalnym projektów,
prowadzenie odbiorów częściowych i końcowych obiektów remontowanych i modernizowanych,
odpowiedzialność za utrzymywanie terminowości oraz jakości wykonania,
okresowe raportowanie, udział w spotkaniach koordynacyjnych,
aktywne poszukiwanie dostawców materiałów i usług na rynku,
kontrola istniejących obiektów pod kątem usterek gwarancyjnych.
Nasze wymagania
min. 3-letnie doświadczenie w realizacji fitoutów obiektów komercyjnych/biurowych,
wykształcenie wyższe techniczne,
wiedza z zakresu zarządzania projektem (projekty budowlane lub wykończeniowe w lokalach usługowych - galerie, sklepy),
znajomość kosztorysowania i procesu inwestycyjnego,
biegła znajomość pakietu MS Office,
znajomość obsługi programów AutoCad,
znajomość jęz. angielskiego w stopniu komunikatywnym,
dyspozycyjność do częstych wyjazdów służbowych.
Mile widziane
posiadanie uprawnień budowlanych.
To oferujemy
dofinansowanie benefitów: prywatna opieka medyczna i/lub karta sportowa, prywatne ubezpieczenie na życie,
doświadczony, wspierający zespół,
spotkania integracyjne,
możliwość pracy zdalnej,
dogodną formę współpracy UoP lub B2B,
brak dress code,
swobodną atmosfera pracy,
wspólny udział w akcjach charytatywnych i społecznych,
płatny system poleceń pracowniczych.
Benefity
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
brak dress code’u
program rekomendacji pracowników
inicjatywy dobroczynne
Sescom S.A.
W Sescom na nowo definiujemy pojęcie Facility Management na rynku sieci handlowych. Według nas to stale ewoluujące rozwiązania zapewniające sprawność działania placówek, efektywność i konkurencyjność biznesu oraz wsparcie jego rozwoju.
Działamy na dużą skalę i jednocześnie dbamy o elastyczność naszych rozwiązań bliską start-upom.
Jesteśmy odważni, dynamiczni i solidni. Mierzymy wysoko i niezmiennie osiągamy cele.
Dołącz do nas!