Project Manager

Sescom S.A.

  • zachodniopomorskie

    zachodniopomorskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • menedżer
  • praca zdalna

Twój zakres obowiązków

  • prowadzenie projektów budowlanych w sektorze retail/fitout/HORECA realizowanych przez Spółkę,

  • nadzór i koordynacja procesu projektowania i realizacji obiektów handlowych oraz remontów generalnych zarówno pod kątem technicznym jak i formalnym,

  • analiza dokumentów, pozyskanie niezbędnych pozwoleń/uzgodnień (w tym administracyjnych),

  • uczestnictwo i pełny nadzór w poszczególnych fazach przygotowania i realizacji projektu,

  • przygotowanie i weryfikacja przedmiarów i kosztorysu projektu,

  • zarządzanie i koordynacja uczestników (projektanci, dostawcy, wykonawcy, konsultanci, klient) projektu w trakcie jego trwania,

  • zarządzenie budżetem i harmonogramem inwestycji wraz z rozliczeniem finalnym projektów,

  • prowadzenie odbiorów częściowych i końcowych obiektów remontowanych i modernizowanych,

  • odpowiedzialność za utrzymywanie terminowości oraz jakości wykonania,

  • okresowe raportowanie, udział w spotkaniach koordynacyjnych,

  • aktywne poszukiwanie dostawców materiałów i usług na rynku,

  • kontrola istniejących obiektów pod kątem usterek gwarancyjnych.

Nasze wymagania

  • min. 3-letnie doświadczenie w realizacji fitoutów obiektów komercyjnych/biurowych,

  • wykształcenie wyższe techniczne,

  • wiedza z zakresu zarządzania projektem (projekty budowlane lub wykończeniowe w lokalach usługowych - galerie, sklepy),

  • znajomość kosztorysowania i procesu inwestycyjnego,

  • biegła znajomość pakietu MS Office,

  • znajomość obsługi programów AutoCad,

  • znajomość jęz. angielskiego w stopniu komunikatywnym,

  • dyspozycyjność do częstych wyjazdów służbowych.

Mile widziane

  • posiadanie uprawnień budowlanych.

To oferujemy

  • dofinansowanie benefitów: prywatna opieka medyczna i/lub karta sportowa, prywatne ubezpieczenie na życie,

  • doświadczony, wspierający zespół,

  • spotkania integracyjne,

  • możliwość pracy zdalnej,

  • dogodną formę współpracy UoP lub B2B,

  • brak dress code,

  • swobodną atmosfera pracy,

  • wspólny udział w akcjach charytatywnych i społecznych,

  • płatny system poleceń pracowniczych.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • brak dress code’u

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

Sescom S.A.

W Sescom na nowo definiujemy pojęcie Facility Management na rynku sieci handlowych. Według nas to stale ewoluujące rozwiązania zapewniające sprawność działania placówek, efektywność i konkurencyjność biznesu oraz wsparcie jego rozwoju.

Działamy na dużą skalę i jednocześnie dbamy o elastyczność naszych rozwiązań bliską start-upom.

Jesteśmy odważni, dynamiczni i solidni. Mierzymy wysoko i niezmiennie osiągamy cele.

Dołącz do nas!

Przewiń do profilu firmy