Oferta pracy

Project Purchase Manager (projekty zakupowe)

mPTechO firmie

mPTech

Krakowska 119

Wrocław

Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także pioniera polskiej telefonii komórkowej – markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Jako jedyny polski producent jesteśmy partnerem Google. Stale współpracujemy ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM. Dodatkowo dla naszych kluczowych klientów zapewniamy produkty należące do różnych kategorii m.in. AGD, Uroda i higiena, Elektronarzędzia, Oświetlenie, Elektronika użytkowa.
 
Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy klika milionów urządzeń. Działamy w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy ponad 150 osób realizujących swoje zadania z pasją.
 
Zapraszamy Cię do świata mPTech.
 
 
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Project Purchase Manager
(projekty zakupowe)

Twoje główne zadania to:

  • prowadzenie procesów zakupowych z zakresu elektroniki użytkowej
  • nadzór nad realizacją ustalonych warunków współpracy z dostawcami
  • koordynowanie prac związanych z certyfikacją produktów oraz dokumentacją produktową
  • współpraca z innymi działami Spółki uczestniczącymi w procesie realizacji projektu
  • zapewnienie terminowej realizacji wdrożenia nowego produktu na rynek

W zamian od nas otrzymasz:

  • interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w branży elektroniki użytkowej
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • miłą atmosferę pracy w zgranym zespole
  • pełne wsparcie we wdrożeniu w obowiązki
  • możliwość nawiązania stabilnej i długotrwałej współpracy
  • dostęp do dodatkowych świadczeń pozapłacowych: karta sportowa, ubezpieczenie grupowe
  • lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)
  • darmowy parking dla naszych Pracowników

Nasze oczekiwania:

  • doświadczenie w prowadzeniu projektów zakupowych
  • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację w mowie i w piśmie
  • umiejętność prowadzenia negocjacji zakupowych
  • dobra organizacja pracy, szybkość działania
  • zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • dokładność
  • komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole
Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj. 

Zapraszamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi sposobu rekrutacji w naszej firmie oraz innymi ofertami pracy na stronie www.myphone.pl

W CV prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Mając na uwadze Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie szerszym, niż wynika to z art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. 2018 poz. 917).”

Przesłanie CV bez powyższej klauzuli oznaczać będzie działanie potwierdzające wyrażenie zgody.

Dziękujemy za nadesłane aplikacje.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy