Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Projekt Manager Inwestycji Deweloperskich

LIFEBOX S.A.O firmie

  • Powązkowska 15
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Kierownik

LIFEBOX S.A.

Powązkowska 15

Warszawa

LifeBox Spółka Akcyjna powstała pod koniec 2018 roku, a swoją działalność operacyjną rozpoczęła w lipcu 2019 r. Specjalizujemy się w przygotowywaniu mieszkań inwestycyjnych na wynajem dla inwestorów indywidualnych na rynku Warszawskim oraz od 2020 r. w inwestycjach deweloperskich. Aktualnie spółka mocno rozwija się w budowie osiedli domów jednorodzinnych na terenie Warszawy. 

Projekt Manager Inwestycji Deweloperskich

Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • udział w procesie przygotowania i realizacji inwestycji deweloperskiej na wszystkich etapach jej przygotowania i realizacji,
  • udział w procesie wyboru projektantów, wykonawcy, podwykonawców oraz innych firm współpracujących przy projekcie,
  • bieżąca kontrola procesu realizacji inwestycji, w tym kontrole na terenie inwestycji,
  • bieżąca kontrola terminów poszczególnych prac oraz wydatków ponoszonych w ramach projektu inwestycyjnego,
  • prowadzenie spotkań koordynacyjnych projektu w biurze oraz na budowie,
  • przygotowywanie dokumentów potrzebnych do uzyskania decyzji administracyjnych, niezbędnych do realizacji projektu,
  • przygotowywanie zleceń, umów oraz innych dokumentów na potrzeby projektu,
  • raportowanie do  Zarządu o aktualnym stanie projektu,
  • ścisła współpraca z innymi działami firmy,
  • dbałość o pozytywny wizerunek firmy.

​​​​​​Wymagania:

  • wykształcenie w kierunku budowlanym
  • kilkuletnie doświadczenie w pracy przy realizacji inwestycji deweloperskich na każdym etapie ich realizacji,
  • znajomość zagadnień dot. budowy 
  • znajomość procedur administracyjnych dot. realizacji projektów deweloperskich,
  • doświadczenie w kontaktowaniu robót budowlanych,
  • wiedza z zakresu prawa budowlanego, norm, warunków technicznych, zasad odbioru robót budowlanych,
  • dobra znajomość MS Office i CAD,
  • umiejętność pracy zespołowej,
  • umiejętność organizowania i koordynowania pracy zespołu i współpracowników,
  • samodzielność, zaangażowanie, wysoka motywacja do pracy,
  • odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • znajomość Google Suite

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie Deweloperskiej. 
  • pracę przy interesujących projektach,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • wynagrodzenie adekwatne do zakresu zadań i wyników pracy,
  • formę zatrudnienia / współpracy do uzgodnienia,
  • pakiet medyczny,

Ogłoszenie archiwalne