Ta oferta pracy jest nieaktualna od 70 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Property Manager

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-06-14

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Dołącz do nas!


    Firma działająca na rynku nieruchomości z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu nieruchomościami w związku dynamicznym rozwojem swojej działalności poszukuje kandydata na stanowisko:

    Property Manager
    Miejsce pracy: Kraków
    Region: Kraków

    Zakres obowiązków:

    • Zarządzanie nieruchomościami komercyjnymi
    • Sporządzanie bieżących i okresowych raportów, analiz dla Właściciela Nieruchomości
    • Przygotowanie budżetów OpEX oraz CaPex, analiza kosztów
    • Kontrola nad przychodami z nieruchomości
    • Aktywne zarządzanie spływem należności, gwarancjami, ubezpieczeniami
    • Bieżący kontakt z Najemcami i Właścicielem Nieruchomości
    • Nadzór nad codziennym funkcjonowaniem nieruchomością
    • Współpraca z kontrahentami w celu spełnienia oczekiwań Najemców i Właściciela Nieruchomości
    • Reprezentowanie Właściciela Nieruchomości we wszystkich sprawach związanych z nieruchomością
    • Weryfikacja dokumentacji formalno–prawnej oraz technicznej dotyczącej nieruchomości
    • Organizacja przetargów na serwisy i usługi
    • Inne obowiązki (jeśli jest to wymagane)

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe (mile widziane z obszaru nieruchomości)
    • Co najmniej 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami komercyjnymi: biurowymi lub handlowymi
    • Biegła znajomość pakietu MS Office
    • Wysokie umiejętności komunikacyjne oraz negocjacyjne
    • Umiejętność pracy w zespole
    • Praktyczna wiedza z zakresu zarządzania nieruchomościami, prawa budowlanego, p-poż i BHP
    • Licencja zarządcy nieruchomości będzie dodatkowym atutem
    • Dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie
    • Samodzielność w skutecznym rozwiązywaniu problemów
    • Doświadczenie marketingowe mile widziane

    Oferujemy:

    • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
    • Współpracę w dłuższej perspektywie czasowej
    • Stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    • Karta Benefit System MultiSport
    W dokumentach aplikacyjnych prosimy o dopisanie klauzuli:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z póżn. zm. )

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając: