Oferta pracy

Property Manager

Adgar Group

  • Postępu 17A, Mokotów, Warszawa, Tadeusza Czackiego 15/17, Śródmieście, Warszawa, Młynarska 8, Wola, Warszawa

  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz

Twój zakres obowiązków

  • Koordynacja i nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem nieruchomości biurowych,

  • Współpraca z najemcami i podwykonawcami (realizacja umów najmu, zawieranie i realizacja umów z dostawcami usług zewnętrznych),

  • Opracowanie i kontrolowanie budżetu nieruchomości (przygotowywanie raportów miesięcznych i kwartalnych),

  • Kontrola należności,

  • Bieżące raportowanie związane z eksploatacją nieruchomości,

  • Przygotowanie rocznego rozliczenia kosztów eksploatacyjnych,

  • Zgłaszanie szkód do towarzystwa ubezpieczeniowego oraz nadzór nad usuwaniem szkód i ich skutków,

  • Kontrola stanu technicznego budynku we współpracy z Kierownikiem Technicznym,

  • Wsparcie Kierownika Technicznego obiektu w zakresie przeprowadzonych inwestycji i obsługi obiektu,

  • Współpraca z Zespołem Project Management przy projektach inwestycyjnych na terenie nieruchomości,

  • Reprezentowanie właściciela nieruchomości przed organami administracji publicznej.

Nasze wymagania

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami i współpracy z zespołami technicznymi,

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,

  • Znajomość programu SAP – mile widziana,

  • Zaangażowanie i inicjatywa w działaniu,

  • Szeroko rozwinięte umiejętności organizacyjne,

  • Samodzielność, komunikatywność oraz wysokie zdolności interpersonalne.

To oferujemy

  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,

  • Interesujący zakres zadań i pracę pełną wyzwań

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności, bonus roczny uzależniony od wyników,

  • Zgrany zespół, który chętnie dzieli się wiedzą i lubi ze sobą pracować,

  • Możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji i szkoleń oraz awansu w strukturach firmy,

  • Opiekę medyczną,

  • Pakiet sportowy,

  • Dodatkowe ubezpieczenie,

  • Kartę lunchową Sodexo,

  • Bezpłatny parking,

  • Możliwość bezpłatnego wypożyczenia roweru.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • spotkania integracyjne

  • program emerytalny

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • bony żywieniowe

  • karty przedpłacone

  • możliwość uzyskania uprawnień

  • inicjatywy dobroczynne

  • bonus

  • Możliwość pracy w różnych miejscach w Warszawie.

Dodatkowe informacje

Praca w Warszawie, budynki firmy Adgar w różnych dzielnicach np. Mokotów, Śródmieście, Wola.

Adgar Group

Jesteśmy deweloperem, właścicielem i zarządcą nieruchomości biurowych. W Polsce funkcjonujemy od 1999 roku. Posiadamy bogate portfolio budynków biurowych na Mokotowie, Ochocie Śródmieściu i na Woli, np. Adgar Park West i Adgar Plaza. Rozwijamy własne koncepty przestrzeni coworkingowych m.in. Brain Embassy. Samodzielnie zarządzamy własnymi obiektami, wyposażając je w innowacyjne technologie i stawiając na długofalowe relacje ze swoim najemcami.

Masz smykałkę do majsterkowania? Możesz pochwalić się doświadczeniem w pracy w technicznym utrzymaniu nieruchomości komercyjnych i chcesz się dalej rozwijać? Dołącz do naszego zespołu i stań się częścią rozpoznawalnej firmy, posiadającej budynki biurowe w Polsce, Izraelu, Kanadzie oraz Belgii. Obecnie szukamy osób, które dołączą do Zespołu Operacji na stanowisku Technika Obsługi Budynku na Służewcu (ul. Postępu 17) lub na Ochocie (Aleje Jerozolimskie 181).

Przewiń do profilu firmy