Ta oferta pracy jest nieaktualna od 301 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Przedstawiciel handlowy ds. energii

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Specjalista
  • 22.11.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Visions for a future together

     


    Firma Olympus, wiodący globalny producent precyzyjnej technologii optycznej i cyfrowej, opracowuje i udostępnia innowacyjne technologie medyczne, fotograficzne oraz rozwiązania dla przemysłu i nauki. Wielokrotnie nagradzane produkty są niezastąpione w diagnostyce, profilaktyce i leczeniu chorób, wspierają badania i rozwój oraz ułatwiają wiele aspektów życia. W rękach swoich użytkowników zaawansowane technologicznie produkty firmy Olympus sprawiają, że życie ludzi staje się zdrowsze, bezpieczniejsze i szczęśliwsze. W 31 zakładach w Europie pracuje ponad 6750 pracowników. Aplikuj!

    Ze swojej strony oferujemy:

    • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz motywujący system premiowy uzależniony od wyników;
    • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie będącej liderem w branży;
    • Pakiet świadczeń pozapłacowych (opieka medyczna, pakiet sportowy, ubezpieczenie NNW);
    • Pełną wyzwań pracę z najlepszymi specjalistami oraz szerokie możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
     
    Przedstawiciel handlowy ds. energii

    Lokalizacja: Wrocław lub Poznań
    Dział: Sprzedaż

    Dywizja: Medical

    Dział Medical Systems Divison to największy obszar działalności firmy Olympus oraz światowy lider technologii i marketingu w zakresie endoskopii. Firma Olympus postawiła sobie za cel znalezienie najlepszych rozwiązań najważniejszych problemów medycznych, które przyśpieszą powrót do zdrowia pacjentów, poprawią warunki pracy lekarzy i personelu technicznego oraz zwiększą wybór sprawdzonych rozwiązań w służbie zdrowia.

    Zakres obowiązków:

    • Samodzielne identyfikowanie możliwości sprzedaży, aktywne zdobywanie nowych klientów i realizacja sprzedaży do obecnych klientów;
    • Promowanie i sprzedaż produktów medycznych na podległym terenie;
    • Nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji z klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
    • Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji z klientami;
    • Prezentacja produktów, w tym również w trakcie zabiegów medycznych;
    • Prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi urządzeń dla personelu medycznego;
    • Posprzedażowa instalacja urządzeń u klienta;
    • Pomoc w organizacji konferencji, zjazdów i szkoleń dla klientów oraz współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie obsługi klienta.

    Wymagane kwalifikacje:

    • Wykształcenie wyższe;
    • Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy z oddziałami chirurgicznymi i blokami operacyjnymi;
    • Doświadczenie w sprzedaży sprzętu medycznego poparte sukcesami;
    • Dobra znajomość branży medycznej w dziedzinie chirurgii, doświadczenie w obszarze energii będzie dodatkowym atutem;
    • Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania trwałych relacji z klientami;
    • Samodzielność, otwartość i wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów;
    • Przedsiębiorczość oraz umiejętności techniczne;
    • Dokładność i bardzo dobra organizacja pracy;
    • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – umożliwiająca bardzo sprawną komunikację;
    • Prawo jazdy kat. B;
    • Gotowość do odbywania częstych podróży służbowych.
    Na zgłoszenia czekamy do 30 listopada 2017 roku. Prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)."
    www.olympus.pl/