Ta oferta pracy jest nieaktualna od 9 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Przedstawiciel Medyczny

  • dolnośląskie
  • Specjalista
  • 16.01.2018

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Firma ChM sp. z o.o., działająca na rynku międzynarodowym od ponad 35 lat,
znany producent implantów i narzędzi dla ortopedii i traumatologii
poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:

PRZEDSTAWICIEL MEDYCZNY
– opiekun/manager produktu – linia kręgosłup
Miejsce pracy: obszar cała Polska

Opis stanowiska:

  • promocja produktów firmy i aktywne badanie rynku celem rozwijania wyrobów
  • utrzymywanie bezpośrednich kontaktów z aktualnymi klientami i pozyskiwanie nowych
  • nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z lekarzami specjalistami głównie ortopedii i neurochirurgii
  • budowanie sieci sprzedaży dla linii produktowej i nadzór nad jej właściwym funkcjonowaniem
  • uczestnictwo w targach, kongresach i szkoleniach
  • bezpośredni i regularny kontakt z personelem medycznym, w tym również na Bloku Operacyjnym
  • przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń, w tym również w środowisku Sali Operacyjnej w trakcie zabiegów
  • nadzór nad realizacją umów przetargowych
  • nadzorowanie produktów firmy zdeponowanych w magazynach klientów
  • raportowanie bieżącej sytuacji rynkowej
  • przygotowywanie i realizacja celów sprzedaży

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – min. 3 lata oraz w pracy z wyrobami medycznymi
  • doświadczenie w pracy oraz budowaniu, utrzymywaniu i rozwijaniu mocnych relacji ze szpitalami, lekarzami i personelem bloków operacyjnych
  • nienaganna kultura osobista i umiejętność nawiązywania bezpośrednich relacji ze środowiskiem medycznym
  • zdolności organizacyjne, samodzielność, umiejętność realizacji zadań w przypadku występowania sytuacji stresujących
  • umiejętność prowadzenia negocjacji, zdolności analityczne
  • silne predyspozycje do poszerzania wiedzy
  • wykształcenie wyższe medyczne lub pokrewne, ewentualnie wyższe techniczne związane z techniką medyczną
  • odpowiedzialność, dyspozycyjność, gotowość i nastawienie na częste wyjazdy do jednostek służby zdrowia na obszarze całej Polski
  • prawo jazdy, znajomość środowiska MS Office
  • własny samochód
  • własna działalność gospodarcza

Oferujemy:

  • praca w oparciu o samozatrudnienie
  • elastyczny czas pracy
  • atrakcyjny/motywujący system wynagradzania
  • niezbędne narzędzia pracy, w tym komputer
  • możliwość podnoszenia wiedzy i kwalifikacji w prestiżowym obszarze specjalistycznej techniki medycznej

Aplikacje (CV i list motywacyjny) prosimy przesyłać za pomocą formularza dostępnego
pod przyciskiem APLIKUJ poniżej.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane aplikacje. Nadsyłanych dokumentów nie zwracamy.