INTERSNACK POLAND

Przedstawiciel ds. Kluczowych Klientów Kanał Nowoczesny

INTERSNACK POLAND O firmie

  • Bielsko-Biała, Gliwice

  • Ogłoszenie wygasło 2 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Specjalista
top

W związku z rozwojem, firma poszukuje pracownika na stanowisko

Przedstawiciel ds. Kluczowych Klientów Kanał Nowoczesny
Miejsce pracy: Bielsko-Biała, Gliwice

Jeśli w swojej pracy chciałbyś odpowiadać za:

  • rozwijanie sprzedaży oraz szerokiej dystrybucji w celu osiągnięcia i utrzymania zakładanej pozycji rynkowej
  • egzekucje obowiązujących procedur i standardów Perfect Store
  • systematyczne zarządzanie bazą odwiedzanych klientów
  • przygotowanie i prowadzenie negocjacji z decydentami na szczeblu lokalnym
  • szkolenie, motywowanie i wspieranie we wdrażaniu standardów firmy przez pracowników zewnętrznych agencji merchandisingowych
  • kontrolę stanów produktowych u klientów
  • zapewnienie terminowego i rzetelnego raportowania
  • budowę profesjonalnego wizerunku firmy poprzez dobre relacje z klientami

A równocześnie jesteś ambitny, komunikatywny, w pełni dyspozycyjny, masz dużo energii i spełniasz następujące kryteria:

  • min. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży FMCG
  • wykształcenie średnie, preferowane wyższe
  • prawo jazdy – warunek konieczny
  • umiejętność obsługi komputera (MS Office, Internetu)- warunek konieczny

Możemy zaoferować Ci zatrudnienie, które zapewnia:

  • pracę w młodym i dynamicznym zespole w międzynarodowej firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • system szkoleń
  • samochód służbowy
  • wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników
  • zatrudnienie w formie umowy o pracę
  • prywatną opiekę medyczną

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

bottom

W związku z rozwojem, firma poszukuje pracownika na stanowisko

Przedstawiciel ds. Kluczowych Klientów Kanał Nowoczesny

Jeśli w swojej pracy chciałbyś odpowiadać za:

  • rozwijanie sprzedaży oraz szerokiej dystrybucji w celu osiągnięcia i utrzymania zakładanej pozycji rynkowej
  • egzekucje obowiązujących procedur i standardów Perfect Store
  • systematyczne zarządzanie bazą odwiedzanych klientów
  • przygotowanie i prowadzenie negocjacji z decydentami na szczeblu lokalnym
  • szkolenie, motywowanie i wspieranie we wdrażaniu standardów firmy przez pracowników zewnętrznych agencji merchandisingowych
  • kontrolę stanów produktowych u klientów
  • zapewnienie terminowego i rzetelnego raportowania
  • budowę profesjonalnego wizerunku firmy poprzez dobre relacje z klientami

A równocześnie jesteś ambitny, komunikatywny, w pełni dyspozycyjny, masz dużo energii i spełniasz następujące kryteria:

  • min. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży FMCG
  • wykształcenie średnie, preferowane wyższe
  • prawo jazdy – warunek konieczny
  • umiejętność obsługi komputera (MS Office, Internetu)- warunek konieczny

Możemy zaoferować Ci zatrudnienie, które zapewnia:

  • pracę w młodym i dynamicznym zespole w międzynarodowej firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • system szkoleń
  • samochód służbowy
  • wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników
  • zatrudnienie w formie umowy o pracę
  • prywatną opiekę medyczną

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy