Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Przedstawiciel ds. Obsługi Klienta

DSA Sp. z o.o.

DSA Sp. z o.o.

aleja Jana Pawła II 22

Śródmieście

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa recepcji w Oddziale Banku– udzielanie informacji i witanie gości

  • Dbałość o tworzenie pozytywnego wizerunku firmy

  • Przyjmowanie i wysyłanie przesyłek pocztowych i kurierskich oraz dystrybucja korespondencji

  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sali konferencyjnych

  • Dbanie o aktualne potrzeby na artykuły biurowe i spożywcze

  • Koordynowanie pracy firm zewnętrznych: ekipa sprzątająca, konserwacje

Nasze wymagania

  • Wykształcenie min. średnie

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego

  • Obsługa podstawowych programów komputerowych

  • Wysoka kultura osobista

  • Dyspozycyjność

  • Umiejętność pracy w zespole

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat

  • Możliwość Prywatnej opieki medycznej i kartę MultiSport

  • Jasną ścieżkę awansu i możliwość rozwoju w strukturach firmy

  • Możliwość poszerzenia kwalifikacji w międzynarodowym środowisku

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

Praca w prestiżowej lokalizacji

DSA Sp. z o.o.

DSA Sp. Z o.o. Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji na rynku z wieloletnim doświadczeniem m. innymi w outsourcingu, obsłudze klienta, wsparciu sprzedaży. Od wielu lat współpracujemy ze światowymi liderami w branży finansowej i usługowej.

Przewiń do profilu firmy