Account Manager z językiem angielskim

OPTIM HUMAN Sp. z o.oO firmie

OPTIM HUMAN Sp. z o.o

Rotmistrza Witolda Pileckiego 67

Warszawa

OPTIM HUMAN Sp. z o.o

Optim Human (www.optimhuman.com) jest firmą doradztwa personalnego zajmującą się usługami HR (rekrutacją, szkoleniami, coachingiem, konsultingiem oraz analityką HR).

Obsługujemy Klientów indywidulanych, biznesowych, prestiżowych oraz inwestycyjnych. Reprezentujemy praktyczną i mocno biznesową część HR dzięki obecności w Radzie Programowej przedstawicieli wywodzących się z różnych specjalności (również spoza branży HR).

Nasze usługi uwzględniają bieżące trendy, rozwiązania technologiczne oraz zmiany pokoleniowe.

Aktualnie dla jednego z naszych klientów - Międzynarodowego lidera w branży specjalizującej się w produkcji i sprzedaży zasilaczy oraz zabezpieczeń przeciwprzepięciowych poszukujemy kandydata na stanowisko:

Account Manager z językiem angielskim

Miejsce pracy: Warszawa
Jako Przedstawiciel ds. rozwoju sprzedaży, będziesz szukał/szukała nowych sposobów na zwiększenie przychodów firmy  na przydzielonym obszarze. Do Twoich zadań będzie należało: szukanie nowych rynków zbytu, partnerstwo z innymi firmami, promowanie marki za pomocą eventów oraz spotkań branżowych. Będziesz na bieżąco obserwować działania firm konkurencyjnych, sprawdzając plany marketingowe i śledząc nowe produkty. Ponadto będziesz posiadać dogłębną wiedzę na temat naszych produktów oraz strategii marketingowych firmy, aby budować relację z istniejącymi i nowymi klientami. 
 
Główne zadania:  
  • Pozyskiwanie nowych klientów- lokalizowanie potencjalnych okazji biznesowych kontaktując się z bezpośrednimi lub pośrednimi partnerami biznesowymi, a także z użytkownikami końcowymi
  • Poszukiwanie potencjalnych transakcji biznesowych, analizując wymagania rynku IT i badając potrzeby konsumentó
  • Kompleksowe realizowanie transakcji biznesowych (ofertowanie, opracowywanie oraz negocjowanie umów z partnerami)
  • Doskonalenie się w zakresie znajomości produktów, ich funkcji i specyfikacji technicznej
  • Reprezentowanie firmy w czasie  targów lub innych wydarzeń branżowych
  • Tworzenie nowych metod i strategii, które pomogą rozwinąć sprzedaż
  • Budowanie profesjonalnej reputacji marki
  • Przekazywać zarządowi we Francji raportów dotyczących sprzedaży

Wymagania:

  • Znajomość branży IT/ Elektrycznej
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację - min B2
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • Umiejętność planowania działań sprzedażowych oraz dopasowywania ich do potrzeb klientów
  • Zdolność stawiania celów sprzedażowych oraz skrupulatne dążenie do ich realizacji
  • Profesjonalizm w działaniu oraz motywacja

Oferujemy:

  • Udział w ciekawych projektach biznesowych
  • Dużą samodzielność i rozwój w międzynarodowym środowisku
  • Zatrudnienie w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim klikając w przycisk aplikowania.


Optim Human (www.optimhuman.com) jest firmą doradztwa personalnego zajmującą się usługami HR (rekrutacją, szkoleniami, coachingiem, konsultingiem oraz analityką HR).

Obsługujemy Klientów indywidulanych, biznesowych, prestiżowych oraz inwestycyjnych. Reprezentujemy praktyczną i mocno biznesową część HR dzięki obecności w Radzie Programowej przedstawicieli wywodzących się z różnych specjalności (również spoza branży HR).

Nasze usługi uwzględniają bieżące trendy, rozwiązania technologiczne oraz zmiany pokoleniowe.

Aktualnie dla jednego z naszych klientów - Międzynarodowego lidera w branży specjalizującej się w produkcji i sprzedaży zasilaczy oraz zabezpieczeń przeciwprzepięciowych poszukujemy kandydata na stanowisko:

Account Manager z językiem angielskim
Jako Przedstawiciel ds. rozwoju sprzedaży, będziesz szukał/szukała nowych sposobów na zwiększenie przychodów firmy  na przydzielonym obszarze. Do Twoich zadań będzie należało: szukanie nowych rynków zbytu, partnerstwo z innymi firmami, promowanie marki za pomocą eventów oraz spotkań branżowych. Będziesz na bieżąco obserwować działania firm konkurencyjnych, sprawdzając plany marketingowe i śledząc nowe produkty. Ponadto będziesz posiadać dogłębną wiedzę na temat naszych produktów oraz strategii marketingowych firmy, aby budować relację z istniejącymi i nowymi klientami. 
 
Główne zadania:  
  • Pozyskiwanie nowych klientów- lokalizowanie potencjalnych okazji biznesowych kontaktując się z bezpośrednimi lub pośrednimi partnerami biznesowymi, a także z użytkownikami końcowymi
  • Poszukiwanie potencjalnych transakcji biznesowych, analizując wymagania rynku IT i badając potrzeby konsumentó
  • Kompleksowe realizowanie transakcji biznesowych (ofertowanie, opracowywanie oraz negocjowanie umów z partnerami)
  • Doskonalenie się w zakresie znajomości produktów, ich funkcji i specyfikacji technicznej
  • Reprezentowanie firmy w czasie  targów lub innych wydarzeń branżowych
  • Tworzenie nowych metod i strategii, które pomogą rozwinąć sprzedaż
  • Budowanie profesjonalnej reputacji marki
  • Przekazywać zarządowi we Francji raportów dotyczących sprzedaży

Wymagania:

  • Znajomość branży IT/ Elektrycznej
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację - min B2
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • Umiejętność planowania działań sprzedażowych oraz dopasowywania ich do potrzeb klientów
  • Zdolność stawiania celów sprzedażowych oraz skrupulatne dążenie do ich realizacji
  • Profesjonalizm w działaniu oraz motywacja

Oferujemy:

  • Udział w ciekawych projektach biznesowych
  • Dużą samodzielność i rozwój w międzynarodowym środowisku
  • Zatrudnienie w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne