Ta oferta pracy jest nieaktualna od 309 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Przedstawiciel ds. Sieci Handlowych

  • Drezdenko, Gorzów Wielkopolski, Lubniewice, Międzyrzecz, Nowa Sól, Nowogród Bobrzański, Skwierzyna, Sulęcin, Świebodzin, Zielona Góra, Kostrzyn nad Odrą, Gościm (pow. strzelecko-drezdenecki), Przytoczna (pow. międzyrzecki), Bytnica (pow. krośnieński), lubuskie
  • Specjalista
  • 17.10.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Stanley Black & Decker jest największym producentem narzędzi na świecie (Fortune 500). Nasze fabryki produkują narzędzia, które budują twój świat! Nasze marki to: Stanley, Black&Decker, DeWalt, Porter-Cable, Mac Tools, Facom, Usag, Bostitch.

    Przedstawiciel ds. Sieci Handlowych
    Miejsce pracy: Zachodnia Polska

    Główne odpowiedzialności:

    • Kompleksowa Obsługa Sieci z branży budowlanej w przydzielonych punktach sprzedaży w regionie zachodniej Polski, z uwzględnieniem województw: zachodniopomorskiego, lubuskiego, dolnośląskiego, pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, wielkopolskiego, opolskiego;
    • Realizacja planów sprzedaży na powierzonym regionie;
    • Budowanie trwałych relacji z klientami na podległym terenie;
    • Analiza wyników sprzedaży i planowanie odpowiednich działań w celu zwiększenia jej efektywności;
    • Monitorowanie potrzeb sieci;
    • Opracowywanie i składanie ofert handlowych oraz aktywna promocja produktów (prezentacje produktów; przeprowadzanie szkoleń produktowych);
    • Dbałość o odpowiednią jakość ekspozycji;
    • Raportowanie działań sprzedażowych.

    Wymagania:

    • Doświadczenie w pracy jako przedstawiciel handlowy, doświadczenie w sieciach DIY będzie dodatkowym atutem;
    • Motywacja do odniesienia sukcesu oraz konsekwencja w działaniu (orientacja na osiąganie celów);
    • Komunikatywna znajomość j. angielskiego;
    • Systematyczność i wysoki stopień zorganizowania i zaangażowania w pracę;
    • Dyspozycyjność i gotowość do pracy na powierzonym terenie;
    • Dobrze rozwinięte umiejętności handlowe i negocjacyjne;
    • Bardzo dobra organizacja własnego czasu pracy;
    • Czynne prawo jazdy (B).

    Oferta:

    • Umowę o pracę;
    • Pracę w międzynarodowej organizacji;
    • Narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop;
    • Pewność zatrudnienia w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
    • Dofinansowanie benefitów pozapłacowych (w tym opieka medyczna w LuxMed, karty Multibenfit lub Edenred.
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Newell Poland Services Sp. z o.o. w celach rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133 poz.883 z późn. zm.)”.