Ta oferta pracy jest nieaktualna od 57 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Przedstawiciel ds. zakupu nieruchomości

  • Wrocław, dolnośląskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 17.09.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Firma Saller jest odnoszącym sukcesy przedsiębiorstwem, kierowanym bezpośrednio przez właściciela, a jego podstawową działalnością jest kierowanie projektami/wynajem, zarządzanie nieruchomościami, zarządzanie budowami oraz zarządzanie centrami w ramach gospodarczych nieruchomości przeznaczonych na handel. W krajach takich jak Niemcy, Czechy, Polska i Słowacja zatrudniamy ponad 300 pracowników i tym samym jesteśmy niezawodnym partnerem zarówno dla naszych współpracowników jak i klientów, a także jesteśmy wyróżniani jako tzw. Top Company. Udowadniamy to poprzez ciągły rozwój naszej firmy oraz poprzez nasz profesjonalizm.

    W celu wsparcia naszego zespołu we Wrocławiu poszukujemy w najbliższym, możliwym terminie

    Przedstawiciel ds. zakupu nieruchomości w Polsce
    Dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać tylko w j. niemieckim 
    Miejsce pracy: Wrocław

    Państwa zadania:

    • Przejęcie całkowitej odpowiedzialności za ekspansję w regionie Polski.
    • Odpowiedzialność za akwizycję odpowiednich obiektów i gruntów, włącznie z analizą lokalizacji.
    • Dążenie na bieżąco do optymalizacji regionalnej strategii akwizycji.
    • Sporządzanie obliczeń odnośnie opłacalności inwestycji i przeprowadzanie negocjacji umownych aż do zawarcia umowy.
    • Odpowiedzialność za przygotowanie umów kupna i najmu.
    • Do Państwa zadań należy współpraca i utrzymywanie kontaktów z maklerami, wspólnotami mieszkaniowymi i stowarzyszeniami.
    • Sporządzanie raportów do aktualnych projektów i przedstawianie ich kierownictwu firmy.
    • Współpraca z naszymi wewnętrznymi działami specjalistycznymi, np. z działem planowania, działem budowy, finansowania itd.

    Państwa profil:

    • Ukończone z sukcesem studia prawnicze (1. egzamin państwowy), gospodarka nieruchomościami, ekonomika przedsiębiorstw, prawo gospodarcze, zarządzanie w biznesie lub porównywalne wykształcenie handlowe.
    • Bardzo dobra znajomość z zakresu prawa planowania przestrzennego, prawa budowlanego i umów najmu.
    • Dysponowanie wyraźną umiejętnością argumentowania i osobistą siłą przekonywania.
    • Posiadanie już dobrej sieci w zakresie gospodarki nieruchomościami.
    • Samodzielność, odporność na stres i samoorganizacja pracy.
    • Znajomość języka niemieckiego i/albo angielskiego w stopniu dobrym i biegła znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności Excel.
    • Zainteresowanie nowymi regionami, wraz z gotowością do odbywania podróży i posiadanie prawa jazdy.
    • Bardzo dobre zdolności analityczne i komunikacyjne.
    • Wysoki stopień elastyczności, zaangażowanie, lojalność i uczciwość.
    • Szkolenie odbędzie się na okres ok. 12 miesięcy w centrali firmy w Niemczech.

    Zalety:

    • Ponadprzeciętne wynagrodzenie oraz atrakcyjny system prowizyjny.
    • Dodatkowo do podstawowego wynagrodzenia wypłacamy do każdej sfinalizowanej umowy prowizję! – Państwa zaangażowanie zostanie nagrodzone!

    Zainteresowany/a?

    Złóż aplikacje elektroniczną  na stronie www.saller-bau.com lub prześlij nam swoje CV w języku niemieckim na adres Aplikuj. Proszę podać również najszybszy możliwy termin rozpoczęcia pracy oraz oczekiwania finansowe. 

    S a l l e r
    Dział HR
    pytania: Pani Fietzsch 
    In der Buttergrube 9
    D-99428 Weimar-Legefeld
    Tel. +49 (0) 3643 / 8674 - 169