Ta oferta pracy jest nieaktualna od 5 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Przedstawiciel handlowy

  • Katowice, Gliwice, Chorzów, Tychy, śląskie
  • Specjalista
  • 2019-01-17

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

     

    Aktualnie dla naszego Klienta - firmy z branży elektrotechnicznej, będącej członkiem międzynarodowej grupy, szukamy kandydatów na stanowisko: 

    Przedstawiciel handlowy
    Miejsce pracy: Chorzów, Gliwice, Katowice, Tychy
    PH/KAT/0119

    Obowiązki:

    • utrzymywanie kontaktów i sprawowanie opieki nad klientami,
    • pozyskiwanie nowych klientów,
    • prowadzenie umów handlowych,
    • ustalanie warunków współpracy z klientami, doradztwo handlowe,
    • monitoring potrzeb klientów i ofert konkurencji,
    • przygotowywanie ofert cenowych dla klientów ze swojego obszaru działania na podstawie dokumentacji technicznej oraz zestawień materiałowych,
    • prowadzenie ewidencji spotkań i ustaleń z klientami w systemie CRM,
    • współpraca z handlowcami w zakresie obsługi klientów,
    • dbałość o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizacja zgodnie z obowiązującymi zasadami.

    Wymagania:

    • minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
    • znajomość rynku elektrotechnicznego i / lub branży budownictwa mieszkaniowego / inwestycyjnego / przemysłowego,
    • wykształcenie minimum średnie - mile widziane wyższe (elektryczne, elektrotechniczne),
    • umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów z klientami,
    • bardzo dobra organizacja czasu pracy,
    • nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów oraz silna motywacja do pracy,
    • wysokie zdolności komunikacyjne oraz łatwość nawiązywania relacji biznesowych,
    • praktyczna znajomość MS Office (Excel, Word, Outlook).

    Oferujemy:

    • wynagrodzenie zasadnicze plus premie od obrotu, od marży,
    • pakiet benefitów,
    • dofinansowanie do nauki języka angielskiego,
    • narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód służbowy,
    • możliwość rozwoju zawodowego,
    • szkolenia techniczne i merytoryczne.
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    aplikuj

    Agencja zatrudnienia nr cert. 136

    opis