Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Przedstawiciel handlowy ds. detalu i rynku HoReCa

BESTMILK SP.Z.O.O.O firmie

  • podkarpackie

  • Ogłoszenie wygasło 15 dni temu
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
BESTMILK Sp. z o.o. działa w kilku podstawowych obszarach: jest uznanym pośrednikiem w zakupie i sprzedaży surowców mleczarskich oraz zajmuje się obsługą gastronomii i handlem detalicznym, oferując również gamę produktów pod marką własną.
 
BESTMILK prowadzi aktywną politykę sprzedaży na rynkach zagranicznych. Spółka jest uznanym eksporterem do wielu państw w Unii Europejskiej i poza nią.
 
BESTMILK jest wielokrotnym laureatem nagrody Przedsiębiorstwo FAIR PLAY, GAZELE Biznesu, Podkarpacka Nagroda Gospodarcza i innych. Firma angażuje się w życie społeczne biorąc udział w lokalnych przedsięwzięciach takich jak Targi Pracy, pomoc dla szkół, sponsoring organizacji sportowych.
 
BESTMILK w związku z ciągłym rozwojem, poszukuje osoby do pracy w rzeszowskim oddziale firmy.
Przedstawiciel handlowy ds. detalu i rynku HoReCa
Miejsce pracy: województwo podkarpackie

Do zadań w/w Przedstawiciela będzie należeć m.in.:

  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz dbanie o relację z obecnymi klientami firmy,
  • realizacja zadań sprzedażowych oraz promocyjnych na powierzonym terenie,
  • rozwijanie swojego obszaru działania poprzez maksymalizację liczby klientów o najwyższym potencjale,
  • dbanie o odpowiednią dystrybucję towarów, siłę pozycjonowania i strategię cenową marek
  • prowadzenie negocjacji handlowych,
  • budowanie długofalowych relacji z klientem i ich wykorzystanie do zapewnienia przewagi konkurencyjnej,
  • bieżące sporządzanie raportów dot. zrealizowanych wizyt, konkurencji, rynku.

Wymagania:

  • min. 2 –letnie doświadczenie w branży nabiałowej,
  • wiedzę z zakresu technik sprzedaży,
  • zdolność analitycznego myślenia, otwartość, komunikatywność i kulturę osobistą,
  • silną orientację na osiąganie wyników,
  • inicjatywę i samodzielność w działaniu,
  • czynne prawo jazdy kat. B (warunek konieczny),
  • znajomość pakietu MS Office.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjny pakiet socjalny,
  • szkolenia rozwijające kompetencję,
  • narzędzia umożliwiające realizację powierzonych zadań (samochód, laptop, telefon).

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym oraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych za pomocą przycisku Aplikuj. 

 

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy na wybrane oferty.

Ogłoszenie archiwalne