Oferta pracy

Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów

Elis Textile Service Sp. z o.o.O firmie

  • lubuskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Elis jest międzynarodowym dostawcą usług oferujący rozwiązania w zakresie serwisu odzieży roboczej, mat przemysłowych i urządzeń higienicznych.
Jesteśmy obecni w
28 krajach
na dwóch
kontynentach
  • Blisko 50,000 pracowników
  • Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
  • Obsługujemy 400,000 klientów
  • Generujemy €3.1 miliarda obrotu
 
Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów

Zadania

  • Wykonywanie planów sprzedaży u istniejących klientów w podległym obszarze (województwo wielkopolskie, zachodnio-pomorskie, lubuskie, fragment woj. łódzkiego),
  • Zwiększanie obrotu, portfela produktów, satysfakcji oraz rentowności u stałych klientów,
  • Planowanie, umawianie wizyt handlowych, regularne spotykanie się i utrzymywanie kontaktu z istniejącymi kluczowymi klientami firmy,
  • Tworzenie ofert handlowych dla kluczowych klientów firmy,
  • Negocjowanie i renegocjowanie kontraktów, przygotowywanie zmian w umowach,
  • Prowadzenie i uaktualnianie indywidualnej bazy istniejących kluczowych klientów,
  • Podejmowanie działań, zapobiegających wycofywaniu się kluczowych klientów ze współpracy z firmą,
  • Dostarczanie wiarygodnych informacji i rzetelnych prognoz sprzedaży,
  • Rozwój i nieustanna dbałość o jak najlepsze relacje z klientami w powierzonym regionie.

Oczekujemy

  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • Doświadczenie w sprzedaży B2B i prowadzeniu negocjacji handlowych,
  • Prawo jazdy kat B,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • Praktyczna znajomość zasad prowadzenia negocjacji,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Nastawienie na wynik,
  • Dobra organizacja pracy własnej i samodzielność w działaniu,
  • Gotowość do wyjazdów służbowych,
  • Odpowiedzialność, uczciwość, umiejętność znajdowania rozwiązań,
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Swobodna atmosfera pracy
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
  • Samochód służbowy do użytku prywatnego
  • Work-life balance
  • Samodzielność w planowaniu swojego dnia pracy
  • Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia
  • Liczne konkursy sprzedażowe z wycieczkami zagranicznymi
  • Liczne szkolenia i konferencje sprzedaży

Osoby zainteresowane, spełniające wymagania wskazane powyżej prosimy o przesłanie CV  za pomocą przycisku aplikuj.

Szczegóły dotyczące firmy i produktów dostępne na www.berendsen.pl

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy