Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPrzedstawiciel Handlowy ds. Rozwoju Rynku – Algida
Target PROO firmie
Warszawa, mazowieckie
- Ogłoszenie wygasło 22 dni temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Od lat cieszymy się zaufaniem najbardziej rozpoznawalnych, światowych marek. Tworzymy i zarządzamy strukturami sprzedaży takich firm jak: Unilever, Żywiec Zdrój, Danone, KraftHeinz, Algida, mBank, Monnari.
Nie czekaj – dołącz do naszej drużyny 1000 Przedstawicieli Handlowych i już dziś zainwestuj w rozwój swoich kompetencji.
Aktualnie na potrzeby zarządzania sprzedażą dla firmy Unilever Polska i marki Algida
poszukujemy kandydatów na stanowisko:
poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Przedstawiciel Handlowy
ds. Rozwoju Rynku
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za budowanie bazy klientów od podstaw i sprzedaż produktów Algida do pozyskanych punktów na podległym terenie. Na starcie zostaniesz objęty programem wdrożeniowym.
Obowiązki
- aktywne i systematyczne pozyskiwanie nowych klientów spoza kanału detalicznego na podległym terenie
- negocjowanie i podpisanie umów dotyczących współpracy z pozyskanymi punktami
- promowanie i sprzedaż produktów Algida do pozyskanych punktów sprzedaży
- egzekucja ustaleń, skuteczne i trwałe wprowadzenie standardów wśród nowo pozyskanych klientów
- realizacja wyznaczonych planów
- analiza rynku i konkurencji
- raportowanie wyników pracy
Oczekujemy
- nieszablonowego i kreatywnego podejścia do rozwoju rynku,
- mile widziane doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej, pozyskiwaniu klientów oraz gastronomii np. na stanowiskach:
- Przedstawiciela Handlowego z branży B2B i D2D,
- Przedstawiciela Handlowego dystrybutora i producenta,
- Promotora marki,
- Telemarketera, Pracownika Call Center,
- Pracownika Obsługi Klienta, Sprzedawcy,
- Kelner, Barman,
- Przedstawiciela Handlowego ds. Horeca
- bardzo dobrej znajomości obsługiwanego terenu
- znajomości technik sprzedażowych i negocjacyjnych
- umiejętności prezentacji
- determinacji w dążeniu do celu
- łatwości w nawiązywaniu kontaktów i bardzo dobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych
- dobrej organizacji pracy i umiejętności długoterminowego planowania
- umiejętności strategicznego myślenia i działania
- umiejętności pracy w sytuacjach stresowych
- czynnego prawa jazdy kat. B
Oferujemy
- Sprzedaż markowych produktów – Algida
(przez cały rok) - Umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Niezbędne narzędzia pracy (telefon, iPad)
- Komfortowy samochód służbowy
- Pakiet medyczny Luxmed
- Dofinansowanie karnetu sportowego
- Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w branży FMCG
- Zniżki na produkty Unilever w sklepiku firmowym
Jesteśmy otwarci na osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV
klikając w przycisk "Aplikuj”
Ogłoszenie archiwalne