Oferta pracy

Przedstawiciel Handlowy HVAC Klimatyzacja - Country Key Account Manager

Recruit Europe O firmie

8 0009 000 / mies. (zal. od umowy)
  • Brzeg, Kluczbork, Krapkowice, Nysa, Opole, Prudnik, Strzelce Opolskie

  • Ważna jeszcze 23 dni
    do: 24 mar 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat, Część etatu
  • Kierownik / Koordynator

Międzynarodowa firma jest liderem w technologiach dla HVAC, Klimatyzacja, Air conditioning parts. 

Firma poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko: Country Key Account Manager - Przedstawiciel Handlowy. To wspaniała okazja dla uzdolnionych kandydatów, którzy chcieliby pracować w międzynarodowym zespole. Jeśli posiadasz min. 3~4 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość angielskiego na co najmniej poziomie dobrym, nie wahaj się, aby aplikować na wspomniane stanowisko..

Please send English CV

Przedstawiciel Handlowy HVAC Klimatyzacja - Country Key Account Manager
Miejsce pracy: Brzeg, Kluczbork, Krapkowice, Nysa, Opole, Prudnik, Strzelce Opolskie
Zakres zadań:
  • Budowanie i realizacja strategii sprzedaży produktu na obsługiwanych rynkach -  HVAC, Klimatyzacja, Air conditioning parts
  • Kreowanie długofalowych relacji z nowymi klientami ;
  • Kompleksowe przygotowywanie ofert handlowych;
  • Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientem;
  • Promocja oraz sprzedaż produktów będących w ofercie firmy,
  • Pozyskiwanie nowych Klientów (Distributors, sklepy HVAC, Klimatyzacja )
  • Monitorowanie stanu zaopatrzenia obsługiwanych 
  • Realizacja planów sprzedażowych,
  • Sporządzanie raportów do HQ Tokio Japan

Wymagania:

  • Znajomość branży HVAC, Klimatyzacja, Air conditioning parts 
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 3~4 lata,
  • Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych 
  • Umiejętność przeprowadzania prezentacji i negocjacji handlowych,
  • Bardzo dobra organizacja własnego czasu pracy,
  • Komunikatywność,
  • Silna orientacja na realizację celów,
  • Prawo jazdy kategorii B i samochod
  • Home office 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie 2000 Euro mies. i system motywacyjny oparty na osiąganych wynikach,
  • Dużą samodzielność pracy,

Administratorem danych jest Recruit Europe z siedzibą w Wrocław 53-671, Legnicka 17 / 76. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.

Międzynarodowa firma jest liderem w technologiach dla HVAC, Klimatyzacja, Air conditioning parts. 

Firma poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko: Country Key Account Manager - Przedstawiciel Handlowy. To wspaniała okazja dla uzdolnionych kandydatów, którzy chcieliby pracować w międzynarodowym zespole. Jeśli posiadasz min. 3~4 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość angielskiego na co najmniej poziomie dobrym, nie wahaj się, aby aplikować na wspomniane stanowisko..

Please send English CV

Przedstawiciel Handlowy HVAC Klimatyzacja - Country Key Account Manager
Zakres zadań:
  • Budowanie i realizacja strategii sprzedaży produktu na obsługiwanych rynkach -  HVAC, Klimatyzacja, Air conditioning parts
  • Kreowanie długofalowych relacji z nowymi klientami ;
  • Kompleksowe przygotowywanie ofert handlowych;
  • Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientem;
  • Promocja oraz sprzedaż produktów będących w ofercie firmy,
  • Pozyskiwanie nowych Klientów (Distributors, sklepy HVAC, Klimatyzacja )
  • Monitorowanie stanu zaopatrzenia obsługiwanych 
  • Realizacja planów sprzedażowych,
  • Sporządzanie raportów do HQ Tokio Japan

Wymagania:

  • Znajomość branży HVAC, Klimatyzacja, Air conditioning parts 
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 3~4 lata,
  • Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych 
  • Umiejętność przeprowadzania prezentacji i negocjacji handlowych,
  • Bardzo dobra organizacja własnego czasu pracy,
  • Komunikatywność,
  • Silna orientacja na realizację celów,
  • Prawo jazdy kategorii B i samochod
  • Home office 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie 2000 Euro mies. i system motywacyjny oparty na osiąganych wynikach,
  • Dużą samodzielność pracy,

Administratorem danych jest Recruit Europe z siedzibą w Wrocław 53-671, Legnicka 17 / 76. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.

Ogłoszenie archiwalne