SWISSPOR Polska Sp. z o.o.

Przedstawiciel Handlowy (kobieta/mężczyzna)

SWISSPOR Polska Sp. z o.o.O firmie

  • kujawsko-pomorskie

  • Ważna jeszcze 17 dni
    do: 31 lip 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Firma Swisspor Polska Sp. z o. o. istnieje na polskim rynku od ponad 20 lat. Produkujemy materiały hydro- i termoizolacyjne. Innowacyjnie podchodzimy do poszukiwania nowych rozwiązań, zapewniając ciepło w domach Polaków.
Nasze produkty powstają w czterech zakładach produkcyjnych: w Chrzanowie, Janowie Podlaskim, Międzyrzeczu i Pelplinie.
 
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Przedstawiciel Handlowy Kujawsko
– Pomorskie (kobieta/mężczyzna)

Region: województwo kujawsko – pomorskie

Co oferujemy?

Działamy w zrównoważonym, stale rozwijającym się systemie czterech fabryk na terenie całej Polski, nasi Klienci działają na terenie całego kraju. Praca w naszej firmie wiąże się z możliwością rozwoju w stabilnym środowisku zatrudnienia. Oferujemy rynkowe wynagrodzenie, dofinansowanie do karty Multisport oraz szeroki ZFŚS, szkolenia rozwojowe. Dodatkowe standardowe narzędzia pracy (telefon, komputer, samochód służbowy).

Poszukujemy osoby, która:

będzie odpowiedzialna za wykonywanie planu sprzedażowego na podległym regionie, przestrzeganie procedur sprzedaży oraz dbanie o cykl obrotu należnościami.

Zależy nam także na osobach:

  • z wykształceniem min. średnim, najchętniej technicznym;
  • posługujących się pakietem MS Office;
  • z czynnym prawem jazdy kat. B;
  • z doświadczeniem w sprzedaży;
  • doświadczonych w negocjacjach (będziemy pytać o przykłady);
  • zorganizowanych i kontaktowych (będziemy pytać o przykłady);
  • komunikujących się w sposób jasny i przekonywający (będziemy pytać o przykłady);
  • rzetelnych i konsekwentnych (będziemy pytać o przykłady).

Obowiązki i odpowiedzialność za:

  • realizację planów sprzedaży;
  • wizytowanie klientów (hurtownie, inwestycje, architekci);
  • doradztwo techniczne w ramach oferowanych produktów;
  • tworzenie / współtworzenie ofert handlowych;
  • weryfikację wiarygodności płatniczej klientów, kontrola należności i bieżąca windykacja zgodnie z obowiązującymi procedurami;
  • monitorowanie rynku i konkurencji;
  • udział w procesie reklamacyjnym zgodnie z procedurą;
  • przestrzeganie zasad BHP;
  • powierzone mienie;
  • ścisła współpracę z przełożonym Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży i Działem Obsługi Sprzedaży.

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym za pośrednictwem przycisku Aplikuj

Dziękując za nadesłane aplikacje informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
 
Prosimy nie zapomnieć o dopisaniu klauzuli zezwalająca na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji prowadzonym przez naszą Firmę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Firma Swisspor Polska Sp. z o. o. istnieje na polskim rynku od ponad 20 lat. Produkujemy materiały hydro- i termoizolacyjne. Innowacyjnie podchodzimy do poszukiwania nowych rozwiązań, zapewniając ciepło w domach Polaków.
Nasze produkty powstają w czterech zakładach produkcyjnych: w Chrzanowie, Janowie Podlaskim, Międzyrzeczu i Pelplinie.
 
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Przedstawiciel Handlowy Kujawsko
– Pomorskie (kobieta/mężczyzna)

Region: województwo kujawsko – pomorskie

Co oferujemy?

Działamy w zrównoważonym, stale rozwijającym się systemie czterech fabryk na terenie całej Polski, nasi Klienci działają na terenie całego kraju. Praca w naszej firmie wiąże się z możliwością rozwoju w stabilnym środowisku zatrudnienia. Oferujemy rynkowe wynagrodzenie, dofinansowanie do karty Multisport oraz szeroki ZFŚS, szkolenia rozwojowe. Dodatkowe standardowe narzędzia pracy (telefon, komputer, samochód służbowy).

Poszukujemy osoby, która:

będzie odpowiedzialna za wykonywanie planu sprzedażowego na podległym regionie, przestrzeganie procedur sprzedaży oraz dbanie o cykl obrotu należnościami.

Zależy nam także na osobach:

  • z wykształceniem min. średnim, najchętniej technicznym;
  • posługujących się pakietem MS Office;
  • z czynnym prawem jazdy kat. B;
  • z doświadczeniem w sprzedaży;
  • doświadczonych w negocjacjach (będziemy pytać o przykłady);
  • zorganizowanych i kontaktowych (będziemy pytać o przykłady);
  • komunikujących się w sposób jasny i przekonywający (będziemy pytać o przykłady);
  • rzetelnych i konsekwentnych (będziemy pytać o przykłady).

Obowiązki i odpowiedzialność za:

  • realizację planów sprzedaży;
  • wizytowanie klientów (hurtownie, inwestycje, architekci);
  • doradztwo techniczne w ramach oferowanych produktów;
  • tworzenie / współtworzenie ofert handlowych;
  • weryfikację wiarygodności płatniczej klientów, kontrola należności i bieżąca windykacja zgodnie z obowiązującymi procedurami;
  • monitorowanie rynku i konkurencji;
  • udział w procesie reklamacyjnym zgodnie z procedurą;
  • przestrzeganie zasad BHP;
  • powierzone mienie;
  • ścisła współpracę z przełożonym Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży i Działem Obsługi Sprzedaży.

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym za pośrednictwem przycisku Aplikuj

Dziękując za nadesłane aplikacje informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
 
Prosimy nie zapomnieć o dopisaniu klauzuli zezwalająca na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji prowadzonym przez naszą Firmę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Ogłoszenie archiwalne