Oferta pracy

Przedstawiciel Handlowy

Credit Agricole Bank Polska S.A.

  • Łódź

    Łódź, łódzkie
  • ogłoszenie wygasło 23 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • pozyskujesz nowych Partnerów Biznesowych

  • budujesz oraz utrzymujesz relacje biznesowe z Partnerami Biznesowymi oferującymi kredyt ratalny

Nasze wymagania

  • masz doświadczenie w pracy jako przedstawiciel handlowy w dowolnej branży

  • umiesz prowadzić negocjacje handlowe

  • masz doświadczenie lub predyspozycje do nawiązywania relacji B2B

  • jesteś gotowy do pracy w terenie

  • interesujesz się rynkiem produktów finansowych

To oferujemy

  • wynagrodzenie adekwatne do osiąganych rezultatów

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • możliwość samodzielnego zarządzania współpracą z grupą kilkudziesięciu partnerów handlowych

  • wsparcie merytoryczne

  • cykl szkoleń produktowych

  • cykl szkoleń z technik sprzedaży i negocjacji

  • wsparcie merytoryczne Dyrektora Obszaru Sprzedaży (Dyrektora Regionu)

  • wsparcie administracyjne w procesie zawierania umów z Partnerami Biznesowymi

  • otrzymasz narzędzia analityczne - by na bieżąco obserwować jak realizowany jest plan sprzedaży

  • wsparcie techniczne

  • telefon komórkowy, laptop, samochód służbowy

  • możliwość korzystania z materiałów promocyjnych spółki w celu realizacji indywidualnych zadań sprzedażowych

  • wsparcie motywacyjne

  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia uzależnione od zaangażowania w realizację zadań

  • realne szanse rozwoju dla najlepszych pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne (opieka medyczna, zajęcia sportowe i inne)

  • program lojalnościowy dla Partnerów, który wesprze Cię w realizacji zadań sprzedażowych

  • możliwość udziału w konkursach sprzedażowych z atrakcyjnymi nagrodami

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • opieka stomatologiczna

  • firmowa drużyna sportowa

  • program emerytalny

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • gry wideo w pracy

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wypoczynku

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • wellbeing

Etapy rekrutacji
1

Selekcja CV

2

Rozmowa rekrutacyjna

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie. Grupa funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Dziś to numer 1 w Europie w bancassurance i zarządzaniu aktywami. Na całym świecie jest nas już ponad 140 tysięcy osób, które wspierają klientów w 47 krajach. Pod obecną nazwą działamy od 2011 roku, ale nasza historia sięga znacznie głębiej. W latach 90-tych funkcjonowaliśmy jako Bank Świętokrzyski, a od 2001 roku, po wejściu do Polski Grupy Crédit Agricole – jako znany wielu z Was Lukas Bank.

W banku pracuje ponad 4500 osób. Znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawie, w Centrach Korporacyjnych w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie, a nasi doradcy wspierają klientów w placówkach w całej Polsce.

Jesteśmy różnorodni – pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z). Każdego dnia współpracujemy i wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Podpisaliśmy też Kartę Różnorodności. Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń.

Stawiamy człowieka w centrum naszych działań – otrzymaliśmy certyfikat Wellbeing Leader 2020. Docenione zostały podejmowane przez nas akcje na rzecz równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Jesteśmy też zaangażowani społecznie i ekologicznie. Zależy nam na tym, aby było #mniejplastiku

Zapewniamy naszym pracownikom bezpieczeństwo, gwarantując stabilność zatrudnienia w tym zmieniającym się świecie. Bezpieczeństwo pracowników jest naszym priorytetem. W placówkach bankowych wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa zgodnie z rekomendacją GIS i Ministerstwa Zdrowia. We wszystkich naszych budynkach wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego.

Przewiń do profilu firmy

Lokalizacja

Łódź i okolice (północna część województwa)

Twój Zespół

  • Będziesz pracować na samodzielnym stanowisku, na wyznaczonym terenie. Realizację swoich celów i zadań będziesz raportować Regionalnemu Dyrektorowi Sprzedaży. W działaniu będą Cię wspierać odpowiednie jednostki w centrali.

Programy dla pracowników

  • Power People to program, którego celem jest kreowanie kultury pracy, która rozwija sprawną, elastyczną i zwinną organizację, odpowiedzialną społecznie oraz wykorzystuje siłę różnorodności i wspiera energię do działania na co dzień.

  • Dzielmy się wiedzą funkcjonuje w naszym banku od 2010 roku, kiedy powstała idea projektu który miał połączyć potrzebę zgłębiania specjalistycznej wiedzy bankowej z pasją osób, które chcą dzielić się swoim doświadczeniem.

  • MOVE&CO - rozwijamy i inspirujemy naszych managerów bo MOVE&CO to Managment, Opportunities, Values, Engagement & Connect, Cooperate, Co-develop, Communicate.

  • Kompas CAriery – program, który ma na celu wsparcie rozwoju i mobilności wewnątrz organizacji. Pomagamy w wyborze wewnętrznej ścieżki kariery, organizujemy szkolenia i wspieramy w przygotowaniu do rekrutacji wewnętrznych.

  • Innovation Lab, to zespół innowacji. W nim tworzymy i testujemy nowe idee, a te wybrane następnie przekształcamy w innowacyjne rozwiązania, które przynoszą nową wartość dla nas i naszych klientów.