Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Przedstawiciel Handlowy

AGED Sp. z o.o.

  • łódzkie

    łódzkie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów oraz budowanie sieci sprzedaży,

  • realizacja planów sprzedażowych (kwartalnych i rocznych),

  • przygotowywanie prezentacji i ofert handlowych oraz negocjowanie warunków współpracy z Klientami,

  • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami,

  • szkolenia produktowe dla Klientów oraz w sklepach detalicznych i sieciowych,

  • realizacja działań promocyjnych we współpracy z działem marketingu,

  • dbałość o ekspozycję i wygląd produktów z portfolio firmy,

  • analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji,

  • sporządzanie raportów z wykonanej pracy,

  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy,

  • współpraca ze wszystkimi działami firmy.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

  • zorientowanie na bardzo dobre wyniki oraz utrzymywanie wysokiego poziomu obsługi Klienta,

  • gotowość do pracy w terenie (wymagane prawo jazdy kat. B),

  • zaangażowanie, samodzielność i determinacja w dążeniu do celu,

  • wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne,

  • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,

  • kreatywność i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,

  • bardzo dobrą umiejętnością obsługi komputera (pakiet Office).

To oferujemy

  • Umowę o pracę lub kontrakt B2B,

  • atrakcyjny system prowizyjny uzależniony od osiąganych wyników,

  • niezbędne narzędzia pracy ( samochód, laptop, telefon)

  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie oraz realny wpływ na rozwój firmy,

  • atrakcyjne benefity,

  • dobrą atmosferę i przyjazne warunki pracy.

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • możliwość pracy zdalnej

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

AGED Sp. z o.o.

Prawie 30 lat działamy w branży AGD w Polsce, specjalizując się w segmentach MDA jak i SDA. Dostarczamy sprzęt do ponad 700 sklepów detalicznych, 20 platform e-commerce i 200 Klientów B2B.

Znamy potrzeby naszych klientów, którzy poszukują produktów najwyższej jakości, dopasowanych do ich stylu życia. Rozumiemy mechanizmy rządzące rynkiem – zarówno urządzeń przeznaczonych do użytku domowego, jak i tych o zastosowaniu komercyjnym.

Mamy ambicję, aby nasza rola nie ograniczała się do funkcji dystrybucyjnej. Wspieramy osiąganie celów biznesowych dostawców sprzętu AGD zapewniając szeroki zakres działań doradczych.

Przewiń do profilu firmy

Obszar pracy : Region Północno – wschodnia Polska

woj. mazowieckie, łódzkie, kujawsko-pomorskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie, podlaskie